- Katılım
- 10 Şub 2006
- Mesajlar
- 6,827
- Motosikleti
- MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Evet, benim bloğun gücü düşürülmüş klonu. Muhtemelen güzel de bir motordur ama çok sık uzun yol yapıyorum, bu Morini ile o rüzgarlarda çok rahatsız olurum.
bu adam hiç te öyle demiyor. 33 dk dan sonra
320 bin liraya iyi motor, bulamazsın sonra. ha bir de xcape var
Son düzenleme: