22.06.2024 - Salda gölü gezim ve yolda kalmam

Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Evet, benim bloğun gücü düşürülmüş klonu. Muhtemelen güzel de bir motordur ama çok sık uzun yol yapıyorum, bu Morini ile o rüzgarlarda çok rahatsız olurum.

bu adam hiç te öyle demiyor. 33 dk dan sonra
320 bin liraya iyi motor, bulamazsın sonra. ha bir de xcape var
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,513
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
bu adam hiç te öyle demiyor. 33 dk dan sonra
320 bin liraya iyi motor, bulamazsın sonra. ha bir de xcape var

Eyvallah illa ki iyi motordur, bir şey demiyorum ama benim güzergahlarım, benim seyir hızlarım, benim sürüş alışkanlıklarım videodaki bu arkadaştan biraz farklı. Bu arkadaş da iyi niyetle video çekmiş ama optimum şartlarda kısa bir süre deneyimlemiş, zincir bakla sayısını, lastik basınç değerlerini sorsak muhtemelen bilemeyecek kadar motor hakkında az tecrübeye sahip. Xcape şu aşamada benim beklentilerimi daha bir karşılar gibi duruyor ama 320.000 TL'ye 2. el güzel alternatifler var. Xcape'i bu arada geçenlerde gördüm, çok şık, çok klas duran bir motor.
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
221
acaba buji ve papuçlarıyla alakalı olabilir mi? ateşleme tesisatını bir elden geçiririm ben olsam, oksitlenme olabilir. benimkinin (2009 cbr125) bazı soketlerini iptal edip lehimlemek zorunda kaldım.
kazasız belasız.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,513
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
acaba buji ve papuçlarıyla alakalı olabilir mi? ateşleme tesisatını bir elden geçiririm ben olsam, oksitlenme olabilir. benimkinin (2009 cbr125) bazı soketlerini iptal edip lehimlemek zorunda kaldım.
kazasız belasız.

Yakıtın dandikliğinden ve de yakıt pompası içindeki filtrenin pisliğinden kıllanıyoruz. Bakalım bugün süremedim ama haftaya İstanbul seyahatim var, anlarız hanyayı konyayı.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Güzel gezi yapmışsın Kaan'cım.
Ellerine sağlık. :cat:
Yaşadığın arızayı da artık bu güzel gezinin tuzu biberi olarak görmek lazım. :cat:
Bu arada ikinci mesajındaki güzel sözlerin için teşekkür ederim. :)
 
Katılım
21 Ara 2021
Mesajlar
197
Güzel gezi olmuş abi yaşadığın ufak talihsizlik olmasa daha da güzel olurmuş. Yaşadığın sorunu biraz düşündüm de yakıt tüketimin bi az göründü ortalama yakıt tüketimini bilmiyorum, vuruntulu çalışma gibi bir durum var ise emme manifoldu ve gaz kelebeğindeki girişleri bi kontrol etmende fayda olacaktır. Bu modellerde karbon kanister selenoid valfi var mı bilmiyorum ama var ise yine boğaz kelebeğine gelen bir hortumu vardır eğer onda bir kopukluk var ise yine oradan hava alabiliyor olabilir. Tabi benzin girişinden enjeksiyon uçlarına kadar da bakmak lazım. E oraya kadar bakmışken bari buji ve bobinlere de bakmak lazım. Aklından geçen cümleyi hissedebiliyorum "yakında yakacağım bunu" :D nereden biliyorsun diye sorma
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu arada sana bir iki tavsiye vereyim..Havalanını geçtikten sonra torbalıya kadar 2 tane opet var.. Biri kısık köyde , diğeri torbalı girişte.. Ne zaman benzin alsam motorda ya tekleme ya performans düşüklüğü oluyor.. aynı şeyi defalarca yaşadıktan sonra teşhisi koydum.. Yıllarımı aldı ama sonunda nokta atışını koydum.. :cat:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,513
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Güzel gezi olmuş abi yaşadığın ufak talihsizlik olmasa daha da güzel olurmuş. Yaşadığın sorunu biraz düşündüm de yakıt tüketimin bi az göründü ortalama yakıt tüketimini bilmiyorum, vuruntulu çalışma gibi bir durum var ise emme manifoldu ve gaz kelebeğindeki girişleri bi kontrol etmende fayda olacaktır. Bu modellerde karbon kanister selenoid valfi var mı bilmiyorum ama var ise yine boğaz kelebeğine gelen bir hortumu vardır eğer onda bir kopukluk var ise yine oradan hava alabiliyor olabilir. Tabi benzin girişinden enjeksiyon uçlarına kadar da bakmak lazım. E oraya kadar bakmışken bari buji ve bobinlere de bakmak lazım. Aklından geçen cümleyi hissedebiliyorum "yakında yakacağım bunu" :D nereden biliyorsun diye sorma

Motorun deposunu söktüğümüzde değerli dostum Memcoş48 de boğaz kelebeklerinin tam oturmamasından şüphelendi, zamanla titreşimden ya da sök taktan sonra aradan ufak bir hava kaçırma olabileceğini belirtti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

Bu arada sana bir iki tavsiye vereyim..Havalanını geçtikten sonra torbalıya kadar 2 tane opet var.. Biri kısık köyde , diğeri torbalı girişte.. Ne zaman benzin alsam motorda ya tekleme ya performans düşüklüğü oluyor.. aynı şeyi defalarca yaşadıktan sonra teşhisi koydum.. Yıllarımı aldı ama sonunda nokta atışını koydum.. :cat:

Hafta sonu motorla İstanbul'a geleceğim, Shell'den yakıt alıp bir de liqui moly temizleyici kullanacağım. Ustamda yağ değişimi yaparken yakıt pompasını da söktürüp filtreyi temizleteceğim. Bakalım sorun düzelecek mi? Bu arada o 2 Opet'e de uğramam, sağolasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst