- Konu Yazar
- #1
Öncelikle bu motosikletle ilgili bir konu değil,konu dışı,maksat sohbet muhabbet..İzmirde yaşıyorum,üniversite öğrencisiyim,amatör sporcuyum,aynı zamandada motosiklet tutkunuyum,20yaşımın sonuna kadar,ailemin beni konfor alanında tutmasıyla,istedikleri bölümü seçip istediğim meslekten vazgeçişim,motosiklet tutkumu ailem ve engelli kardesimin hatrina baskilayisim,kotu bir cocukluk gecirmiş olmam,hayati kacirdigimi fark etmem..Bunlarin farkina varinca kendimi o kadar yordum ki,bir senelik dersi yarim donemde verdim,2ayda muhteşem bir vücut yaptım(kendimce,spor geçmişi ve bilimin etkisi oldu tabi) adeta yemeden içmeden para biriktirdim,hayatımdan fazlalıkları çıkardım,makineye döndüm.Buraya kadar güzel değil mi? Ama gel gelelim bunları bir kaç aydır sanki,insanlara öfkelenişimden dolayı,"benim adım umut,ben en iyisiyim.Siz görürsünüz"hırsıyla yaptığımı fark ettim.Muhteşem hızla yaptigim degisimler insanlari sen nasil birisin helal olsun moduna soksada,ben kendim için yaşamak istiyorum.Kendi tutkularımla,kendi hobilerimle..Ama bunlari,motosiklet,dövüş sporlari disinda henuz bulabilmiş değilim..Motosiklet tutkum ilk binişimde,dövüş sporlari tutkum ise bir gideyim bakalim nasilmis,sokakta kendimi korurum dememle başlamıştı oysa ki,ben 5ayda kendimi gerçekleştirdim ama,şu an hayat çok monoton geliyor,savaşacak bir şeyim kalmamış gibi..Bana savaşacak bir şeyler bulmam için tavsiyede bulunabilir misiniz?