21 temmuz 2017 Muğla depremi

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
alt tarafı bir deprem oldu ve ilerde gene olacak sonra yine ...
kıtalar depremlerle ayrılmış yer küre hareketli hala bitmeyen bir oluşumda ama en ufak bir depremde insanlar çok garip tepkimede ,şaşırtıcı
abartmayın o depremi bende hissettim alt tarafı bir depremdi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst