- Katılım
- 23 Ocak 2006
- Mesajlar
- 2,761
ne oldu kankiler küstünüzmü:salut: :salut: :salut:CBR1000RR' Alıntı:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, n oldu şimdi :queen:
ne oldu kankiler küstünüzmü:salut: :salut: :salut:CBR1000RR' Alıntı:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, n oldu şimdi :queen:
dostdark' Alıntı:ne oldu kankiler küstünüzmü:salut: :salut: :salut:
bunlar birbirni yiyecekmiş olm nası yapceklerse artık:queen: :queen:dostdark' Alıntı:ne oldu kankiler küstünüzmü:salut: :salut: :salut:
alper_tim' Alıntı:bunlar birbirni yiyecekmiş olm nası yapceklerse artık:queen: :queen:
Benim de yaaFutureShock' Alıntı:karnım acıktı :cherry:
evt yaa ben hala kendime bi öncü bulamadım walla :silent:CBR1000RR' Alıntı:öncü aramaktan kolay abiii :queen:
:queen: Ahada cüneyit geldi dünyayı kurtaran dadm:queen:CBR1000RR' Alıntı:heeeeeeeeeeeeeeeeyt dağılın lennn topiği geyiğe çevirdiniz dağılın
dostdark' Alıntı::queen: Ahada cüneyit geldi dünyayı kurtaran dadm:queen:
:cat: Budur ya türk yaratıcılığı:rendeer:FutureShock' Alıntı:Günaydın herkeze.Arkadaşlar çaktırmayın birazdan doktora gidicem diye işten kaçıcam :cherry:
Hemen eve gidip motorumu alıp servise götürücem.Pazar gününe hazır olması lazım.İşim bitincede akşama kadar uyurum heralde :cat:
dostdark' Alıntı::cat: Budur ya türk yaratıcılığı:rendeer: