21 NiSAN CUMA - BOWLiNG - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi - FOTOLAR - YORUMLAR

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
CBR1000RR' Alıntı:
öncü aramaktan kolay abiii :queen:
evt yaa ben hala kendime bi öncü bulamadım walla :silent:
olmazsa bp de rastgele birinin arkasına mı atlasam acaba :silent: bırakmazsınız değilmmi beni orda tek başıma:pale:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Günaydın herkeze.Arkadaşlar çaktırmayın birazdan doktora gidicem diye işten kaçıcam :cherry:
Hemen eve gidip motorumu alıp servise götürücem.Pazar gününe hazır olması lazım.İşim bitincede akşama kadar uyurum heralde :cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
FutureShock' Alıntı:
Günaydın herkeze.Arkadaşlar çaktırmayın birazdan doktora gidicem diye işten kaçıcam :cherry:
Hemen eve gidip motorumu alıp servise götürücem.Pazar gününe hazır olması lazım.İşim bitincede akşama kadar uyurum heralde :cat:
:cat: Budur ya türk yaratıcılığı:rendeer:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
dostdark' Alıntı:
:cat: Budur ya türk yaratıcılığı:rendeer:

:cherry: evdeyim kaçtım işten birazdan giderim servise.Yoksa önce biraz uyusammı:silent: yok yok ben servise gidiimmm:queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst