- Katılım
- 9 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,152
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar o gun gelmeyenler coook sey kacirdiii....
yavas yavas bulusma yerlerinde toplandik...:cherry:
yavas yavas bulusma yerlerinde toplandik...:cherry:
sorma yaa teker patlamis ben 140-150 gidiyorum iyimi..edogan gormese yapisacam bir yere..serkan79' Alıntı:vedat abi gecmiş olsun lastikten dansöz çıkmış :cherry:
MEGAN66' Alıntı:Aranızdan erken ayrıldım ama tadımı da aldım ınsaallah sapancada gorusmek dılegıyle![]()