21-21 AGUSTOS ROCK'N COKE FESTİVALİ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
Arkdaslar bu super muzik şölenine giden varmı ? Ben gitmek istiyorum ama bilet gibi bi problemim var.. hani fazla felam olan varsa :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
21 Ağustos Cumartesi:
01. stuka
02. unreal
03. feather fall
04. teneke trampet
05. moribund oblivion
06. unplayed
07. false in truth
08. kep
09. yolgezer
10. soul sacrifice
11. abraxas
12. crush
13. kara güneş
14. anima
15. çamur
16. siya siya band
17. version forward
18. objektif
19. Vedat sakman
20. ışığın yansıması
21. ihtiyaç molası


22 Ağustos Pazar
01. flash royal
02. sypo
03. arka bahçe
04. sakin
05. dirty black
06. infected
07. karakedi
08. oyuncak araba
09. pilli bebek
10. IQ
11. gür akad
12. kronik
13. kara kutu
14. zardan adam
15. Tibet ağırtan
16. gökalp baykal
17. metro
18. akın eldes
19. cavit murtezao&lu
20. moğollar
21. cem karaca yol arkadaşları


Ben geçen sene katılmıştım ancak bu sene katılamayacağım. Cumartesi günü çıkacak olan Siya Siya Band'i dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Küfür kullansalar da sizleri etkileyeceklerine eminim. Geçen senenin olay grubuydular... :queen:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
40milyon da çok para be :mrgreen:
50 cent e gitmek lazım. Bir sürprizim var demiş :cherry:
 
Katılım
27 Tem 2004
Mesajlar
120
Şöyle bedava bir yolunu bulsam bir uğramak isterim. Mesela gece 24:00 den sonra girsem, sabahlasam çıksam. Yada motorlara bedava olsa...

Var mı festivalin böyle bir fırsatını bilen?
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
çekicen racingi festivale alıcan eline kolayıı kopucan orda iki kişi.-))) (öbür kişi motor oluyo)
 
Katılım
18 Tem 2004
Mesajlar
311
Yahu 50 cent'i ve dj'leri çağırıp sonra adınada ROCK diyorlarsa batsınlar yani. Organizatörü dövesim geldi. :pl:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben gitttim arkadaşlar organizasyon çok üzeldi acayip kalablık ve sıcaktı ayrıca.Ama en iyiylerini pazar akşamına koymaları kötüydü bence.. :pale:
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
Cıtır sana helal olsun yanii..ben bu kadar baslık acayım giden varsa felam die sen sonra ben gittim guzeldi de.. ne diyim..saol yani.. :pr:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iide ben tatilden akşam 9 da döndüm 11 de konserdeydim cumartesi aşkolsun okusam sölemezmiyim..

önce sor be güzelim... :bounce:
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
hade hade bizden habersiz koptun orda dimii? bide hiç demiyosun nen RaCe_ senin evin önünden geçiyom sende gel . hadımköye gitmişin biz avcılardayız oytunla. speed defesinide alırdık öle giderdik hiç değilse.-)))
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla tatilden geldim direkt oraya gittim yahu..olsa çağırmazmıyım??
aşkolsun :pl:
 
Katılım
5 Tem 2004
Mesajlar
147
ÇORLU** GÜNE BAKAN FESTİVALİ AĞUSTOS 30 A KADAR BELEŞ*** :queen:
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
tamam cnm nerden bileyim formu okumadıgını... yapacak bişey yok bidahakine inş..diyoruz ve 2 tekere devam ediyoruzz...
 
Katılım
30 Mar 2004
Mesajlar
106
walal cıtır alternative den hoşlanıop galiba... rock the nations a da gelicem demişti ama death ağır geldi galiba :)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YOK BE ONA FIRSATIM OLMADI AMA RASMUS HASTASI OLDUĞUM İÇİN KAÇIRMAYAYIM DEDİM BUNU :thumright:
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
abi bunlar beni sarmıyo. ya adam gibi rammstein çıkıçak kopucaz gelicez. yada gitmicez bu kadar basit ya....-))))))))
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst