2025 mt09

Katılım
8 Mar 2024
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar, tavsiyenize ihtiyacım var.
Paramı mevduatta tutuyorum, fakat fazlasıyla enflasyona uğradı artık bir şeyler alayım diyorum 2025 09 ya da sp düşünüyorum 09u 0 30bin kadar borçla alabiliyorum sp yi 100bin kadar borçla alabiliyorum ama ardından 0a0 oluyorum yani kenarda köşede bişey kalmıyor fakat bu motoru şimdi almasam da karaborsa olacak, 770 den beri almayı düşünüyorum 1m23bin olmuş şuan güncel fiyatı ve almayı erteledikçe pahalılaşıyor yani kafam karıştı kısacası ve bu motoru maksimum 1 sezon kullanacağım diğer sezon satarım muhtemelen ama iyi bi karar vermem gerek çünkü artık fiyatlar ultra pahalı olduğu için bu motorlara bu kadar para veren insan sayısı da azalıyor diye düşünüyorum satma süresi de uzayacak bayağı
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,852
Motosikleti
cbf 150
Sence motoa 1 milyon verilirmi? ayrıca beş kuruş paran kalmıyacak. Ya hastalık olursa ya işten çıkarılırsan ya birşey olursa. Bu devirde motosiklete yatırım lüxtür. Senin yerinde olsam fon alırdım.
birmde mt 09 a gerçekten ihtiyacın varmı? mt 7 var aynı motorlar biri sadece beygir olarak güçlü. o beygirin inan yüzde 20sini zor kullanıcaksın eğer sebastiano rossi değilsen. Ben hayabusanın yüzde 10nunu zor kullanıyorum.
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 sene kullanır satarım dediği için bu seçenekleri elemek gerekiyor. Egzotik makineler alım satım için en son düşünülecek makineler maalesef.

ben ilana bakamıyorum. ne önermiş. agustamı ?

haa linkte yazıyomus agusta diye.

pugagagdfa
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
1 milyon lirayı motosiklete veriyorsam bankada en az 5 milyonum olması gerekir yani elimde avucumda ne varsa hepsini motosiklete gömmezdim , otomobil içinde geçerli bu fikrim tek ayrıcalığı karşı cinse gösterebilirim 🤣
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 milyon lirayı motosiklete veriyorsam bankada en az 5 milyonum olması gerekir yani elimde avucumda ne varsa hepsini motosiklete gömmezdim , otomobil içinde geçerli bu fikrim tek ayrıcalığı karşı cinse gösterebilirim 🤣

ya niki, hiç boyle z900se / mt09 motorum olsa cok eğlenirdim dediğin bir donem oldu mu ?

ya z900se istiyorum :(
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
ya niki, hiç boyle z900se / mt09 motorum olsa cok eğlenirdim dediğin bir donem oldu mu ?

ya z900se istiyorum :(
Çevre yoluna çıkıp gazlamak , Uçmakdere'de viraj dönmek keyif verir elbette bu motorlarda bunun için biçilmiş kaftan ama bana göre kısa süre sonra sürekli aynı şeyi yapmak sıkıcı gelir , yani sevdiğim olay şehirler arası gitmek , kamp yapmak ve yol müsait oldukça gazlamak , hepsini bir arada düşününce Vstrom , Africa , GS , Tiger gibi motosikletlere yönelirim yine , yani bir mt9 alsam bir kaç ay sonra satardım büyük ihtimalle 😬
 
Katılım
8 Nis 2025
Mesajlar
316
Çevre yoluna çıkıp gazlamak , Uçmakdere'de viraj dönmek keyif verir elbette bu motorlarda bunun için biçilmiş kaftan ama bana göre kısa süre sonra sürekli aynı şeyi yapmak sıkıcı gelir , yani sevdiğim olay şehirler arası gitmek , kamp yapmak ve yol müsait oldukça gazlamak , hepsini bir arada düşününce Vstrom , Africa , GS , Tiger gibi motosikletlere yönelirim yine , yani bir mt9 alsam bir kaç ay sonra satardım büyük ihtimalle 😬
Tamda benim kafada
 
Katılım
8 Mar 2024
Mesajlar
2
agustaları bayağı araçtırdım arkadaşa katılıyorum satması biraz dert oluyor tabi görünüş olarak mükemmel ona diyecek bir şeyim yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sence motoa 1 milyon verilirmi? ayrıca beş kuruş paran kalmıyacak. Ya hastalık olursa ya işten çıkarılırsan ya birşey olursa. Bu devirde motosiklete yatırım lüxtür. Senin yerinde olsam fon alırdım.
birmde mt 09 a gerçekten ihtiyacın varmı? mt 7 var aynı motorlar biri sadece beygir olarak güçlü. o beygirin inan yüzde 20sini zor kullanıcaksın eğer sebastiano rossi değilsen. Ben hayabusanın yüzde 10nunu zor kullanıyorum.

haklısın fakat şöyle bir şey doğuyor ortaya diye düşünüyorum, hiç bir fiyat sabit değil her şey her gün yükseliyor bazı şeyler hayal olarak kalacak ileride, hayal olarak kalmasındanda en azından 1 sezon tadı çıkarılabilir diye düşündüm de git gide uzaklaşıyorum bu fikirden zaten o yüzden belki son olarak siz arkadaslarıma danısayım dedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,852
Motosikleti
cbf 150
agustaları bayağı araçtırdım arkadaşa katılıyorum satması biraz dert oluyor tabi görünüş olarak mükemmel ona diyecek bir şeyim yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



haklısın fakat şöyle bir şey doğuyor ortaya diye düşünüyorum, hiç bir fiyat sabit değil her şey her gün yükseliyor bazı şeyler hayal olarak kalacak ileride, hayal olarak kalmasındanda en azından 1 sezon tadı çıkarılabilir diye düşündüm de git gide uzaklaşıyorum bu fikirden zaten o yüzden belki son olarak siz arkadaslarıma danısayım dedim.
Daha yaşın küçük, hayellerini gerçekleştirmek için çalış çabala. Şundan nefret ediyorum, bir daha alamıcaz bir daha bu başarıyı elde edemicem. Bu nasıl bir teslimiyettir. Hayat bir savaştır zaten savaşmazsan yenilirsin. Son paranıda motora verirsen inan ilk kazanda ağlarsın. O motorun parçaları acayip pahalı. Ve inan her motor yere düşer.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
bi sezon sonra satacaksan neden 0km motora bakıyon?

mt9'a 1milyon vereceğime gider inşaat firmasından daire alırım.

şimdi baktım, lan 1093'e bmw s1000r var, 2025 model! o varken mt alana bi tarafımla gülerim.
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,215
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Merhaba arkadaşlar, tavsiyenize ihtiyacım var.
Paramı mevduatta tutuyorum, fakat fazlasıyla enflasyona uğradı artık bir şeyler alayım diyorum 2025 09 ya da sp düşünüyorum 09u 0 30bin kadar borçla alabiliyorum sp yi 100bin kadar borçla alabiliyorum ama ardından 0a0 oluyorum yani kenarda köşede bişey kalmıyor fakat bu motoru şimdi almasam da karaborsa olacak, 770 den beri almayı düşünüyorum 1m23bin olmuş şuan güncel fiyatı ve almayı erteledikçe pahalılaşıyor yani kafam karıştı kısacası ve bu motoru maksimum 1 sezon kullanacağım diğer sezon satarım muhtemelen ama iyi bi karar vermem gerek çünkü artık fiyatlar ultra pahalı olduğu için bu motorlara bu kadar para veren insan sayısı da azalıyor diye düşünüyorum satma süresi de uzayacak bayağı
Sıfır MT09 alıp kasko yaptırmayacak mısın?

Bir sezon kullanılıp satılacak motor değil ki MT09. Her durumda zarar edeceksin. Hele kazar, hasar, kozmetik kusur oluşursa...

Ayrıca hiç 1 milyon edecek bir cihaz da değil.

Yanlış bir karar. En azından tüm parasını MT09'a bağlayacak adam için...
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
Çevre yoluna çıkıp gazlamak , Uçmakdere'de viraj dönmek keyif verir elbette bu motorlarda bunun için biçilmiş kaftan ama bana göre kısa süre sonra sürekli aynı şeyi yapmak sıkıcı gelir , yani sevdiğim olay şehirler arası gitmek , kamp yapmak ve yol müsait oldukça gazlamak , hepsini bir arada düşününce Vstrom , Africa , GS , Tiger gibi motosikletlere yönelirim yine , yani bir mt9 alsam bir kaç ay sonra satardım büyük ihtimalle 😬
Abi sende bir ara Porsche vardı sanki, duruyor mu halen o güzellik? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst