- Katılım
- 28 Eyl 2007
- Mesajlar
- 989
- Motosikleti
- Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Kendimi alıntılıyayım:...
Benim NX500'ü satarken böyle yaptım.
8 ay sonra satsam belki 30-40 bin TL daha yükseğe satardım.
Yerine motor da almadığım için parayı da harcamadım.
8 ayda üstteki rakamdan çok daha fazlası birikmiş olacak.
NX500 motorumu 8 ay sonra hiç satamayacakmışım meğer
Bayiiler Aralık ayında 400 bin TL civarına, hatta 390 bin TL'ye bile verdiler NX500'ü.
Özet: Bir motoru bir sebeple elden çıkartmayı düşünüyorsanız 3'e 5'e bakmamak gerekiyor.
Motor alırken de "bu mentalide" olan bir "karşı taraf" bulabilirsek ballı kaymak olur.