Maşallah, senin 100bin km'yi geçmiş kawasaki da hala ayı gibi gidiyor, 190 ne, 220 ne? benim vstrom da 650cc ama 180'den sonrasını görmedim, gazı açmaya korktum biraz da.Geçen Pornova'dan Akhisar'a köfte yemeye giderken otoban kullanımında iki R25 sürücüsü kardeşe denk geldim. Rüzgar da arkamızdan esiyordu. Üç motor haliyle az biraz yolda kapıştık. Ben 190'a çıkıp sabitlediğimde çocuklar R25'ler ile yanımda sürüyorlardı. Bence 250 cc bir makineden o hızı almak müthiş bir başarı. Sonrasında tabi ben gazı açıp x2 bg ve tork nedeniyle uzadım 220'ye çıktım ve o hızda kaldım. Yine de ben bu motoru takdir ediyorum.
işte benimkinin de o hızlara çıkabilmesinin uygun şartlarından biri de sürücü, ben çıkamam, 180'den sonra korktum daha fazla gaz açmadım ama bu da iyi bir şey, demek ki daha hızlanmayayım diyebileceğim hızlara çıkabiliyo rve daha gaz açacak yeri kalıyor yani uzun bir süre bunun gücü yetmiyor demeyeceğim mutlu mutlu sürmeye devam edeceğim.
500 lükler 400 lükler çok popüler oldu ama tabi sözüm meclisten dışarı saygıdeğer abilerim aaaaabiiiii aaaarrrrr 25 yiiiaaahh diyen tipler ve onları etkilemeye çalışan kertenkeler sayesinde bu motorun piyasası aldı başını fırsatçılar ile gidiyor bu kasa ile daha güzel gider ama gerçekten bu işleri anlayanlar pek tercih etmez honda kawasaki a2 sınıfına taş çıkarıyorÇok fazla tercih edilen bir motosiklet ve bu yüzden de 2. el piyasası çok iyi diye biliyorum yani elde kalmadan, değer kaybetmeden hızlıca satılabilen bir motor. Ancak 2025 modelinde kasası değişiyor. Sizce 2024 vb. eski modellerinde çok fazla değer kaybı yaşanır mı?
2024:
![]()
2025:
![]()
Zaten apaçi elinde olması bir kenara, stock haldeki sesi inanılmaz kötü. Resmen osuruk gibi çıkıyor. O yüzden genelde egzoz değiştiriyorlar.Piyasayı bilmem de kulağımızın akordunu değiştireceği kesin ...
Ne kadar normal olmayan varsa , bu motoru mu tercih ediyor nedir , bir tane düzgün binip, bağırmayanına denk gelmedim..
Altı üstü 250 lik motorsun sen hacı... Sanırsın hayabusa biniyor..