2025 aksiyon kamerasi (güvenlik amacli)

Katılım
24 Haz 2015
Mesajlar
93
Motosikleti
D400
ucuz alternatiflerin görüntü kalitesi hakkında iyi araştırma yapın. bazı marka modellerde ( sj4000 gibi ) en iyi kalitede bile öndeki aracın plakasını netleyemeyebiliyor. youtube den örnek görüntüleri araştırın mutlaka. ister action cam olsun isterse de intercom üzerinde farketmez
 
Katılım
7 Kas 2024
Mesajlar
127
Motosikleti
Musatti Kai-Zen(di)
Dostlar yeni konu açmayayım dedim, yazara yanladım. :)

SJCAM SJ11 Active Dual Screen 20MP 5GHz WiFi 4K UHD Su Geçirmez Kasa 154° 1300mAh

SJCAM SJ10 Pro Dual Screen 20MP 5G WiFi 4K60 UHD 8X Dijital Zoom 154°

Bu iki model arasındayım. Fiyat bandı bu civarda. mümkünse aşağıda olabilir.
Arkadaşla aynı amaç uğruna arayıştayım. Güvenlik için olacağından öyle çatapatlı, yanarlı dönerli özellikte bir şey aramıyorum.

Yukarıdaki iki model arasındayım. Ama alternatif var mıdır? diye sormak istedim. Ayrıca kullanan kişiler de yorum yaparsa sevinirim. En azından bir sorun varsa herkes bilmiş olur.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Dostlar yeni konu açmayayım dedim, yazara yanladım. :)

SJCAM SJ11 Active Dual Screen 20MP 5GHz WiFi 4K UHD Su Geçirmez Kasa 154° 1300mAh

SJCAM SJ10 Pro Dual Screen 20MP 5G WiFi 4K60 UHD 8X Dijital Zoom 154°

Bu iki model arasındayım. Fiyat bandı bu civarda. mümkünse aşağıda olabilir.
Arkadaşla aynı amaç uğruna arayıştayım. Güvenlik için olacağından öyle çatapatlı, yanarlı dönerli özellikte bir şey aramıyorum.

Yukarıdaki iki model arasındayım. Ama alternatif var mıdır? diye sormak istedim. Ayrıca kullanan kişiler de yorum yaparsa sevinirim. En azından bir sorun varsa herkes bilmiş olur.

Önceki sayfada Lunatique'ın mesajını oku, son derece faydalı ve mantıklı bir durum. Sagolsun problemimi çözdü.

Sahibinden'de bir eleman daha 1 kere kullanılmış sj6'yı 3bine satıyor, fiyat teklifi verirsen 2200'e kadar düşüp param güvende ile satıyor bi bak konuş derim. Benım almama gerek kalmadıgı için şu an boşta alet, sanırım uzun zamandır elden cıkartamamış.

Gİdona montajlayıp kullanacağım; araç kamerası gibi motoru calıstırınca otomatik devreye girecek. baktım titriyor cantaya takacagım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst