2025 aksiyon kamerasi (güvenlik amacli)

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Selam, iyi haftasonlari herkese.

YouTube falan değil sadece güvenlik amaçlı kullanacağım bu nedenle görüntü kalitesinden öte sürenin önemli olduğu bir aksiyon kamerasi arıyorum.
Sanırım hepsi ortalama aynı sürede bitiyor batarya gerçi.

Bu nedenle en minimum fiyatla alınabilir aksiyon kamerasi nedir?

Gopro vs öyle fiyatlara çıkmak istemiyorum.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
ben bir fikir veremem ama olası sorunları dile getirerek seçimi iyileştirebilirim belki.. ben de "gopro hero 4 black" var, 5 ve sonrasında "warp stabilizer" yani titreşim önleyici var.. bendekinde yok ve dolayısıyla kayıtlar aşırı sallanıyor. hani koşarken eliniz titrer ve çok kötü bir kayıt alırsınız o misal kayıtlar kötü oluyor.

bunu önlemek için kamerayı doğru yere bağlamak lazım, kaskın neresine takarsam takayım olmuyor. kaskın üstünde olduğu zaman belli hızlardan sonra kafamı geriye çekiyorlar gibi oluyor ve rahat edemiyorum.. sağ ve sola takınca da aynı durum var...

kaskın ağız kısmına bağlayınca en iyi yer orası görünüyor çünkü olası bir kaza da benim kaç km hızla gittiğimi ancak kamera ağzımın önündeyken çekebiliyor. kaskın üstünde yada yanlarındayken ibrenin oralar pek görünmüyor..

fakat kaskın ağız kısmına kamera takınca da bu sefer kaskın ağırlık merkezi bozuluyor ve kask normalden daha fazla sallanıp yol konforunu bozuyor ve kayıtta kötü oluyor...

ben çözümü telefon aparatı almak olarak düşünüyorum, telefonu göğsümüze bağlamak için aparat. "galaxy a55" var telefon olarak, kamerası fena değil ve benim için daha önemlisi kayıtlar az yer kaplıyor. mesela "gopro" ile 10 dakika kayıt 4gb yer kaplıyor ama telefonda bundan kat kat daha az yer kaplayacak ve telefonun şarjı da kamera gibi hemen bitmiyor..

telefon ile kayıt olayı pratik oluyor mu? yapanlar var mı acaba?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
@fatih.met temu dan göğüs aparatı aldım, lastikli kemeri falan var oldukça kullanışlı.
Ancak telefon hem görüntüyü titretiyor hem de kamera açısı bence çok kötü.

Sanirim bazı telefonlar titreşim önleyici özellikli. Onlar ise yarayabilir.
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
662
Motosikleti
Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
Güvenlilk amaçlı alacaksanız SJCAM SJ6 Legend alın, çok ucuza ikinci el ya da sıfır bulabilirsiniz.
FAKAT sadece motorunuzda kolay erişebileceğiniz bir USB var ise.
Kutudan çıkan kabloyu moturunuzun USB girişine bağlayıp diğer ucunu da kameraya takın.
Ayarlardan Loop Record'u aktif edip 15 dakikaya ayarlayın.
Kamerayı araç moduna alın.
Motor her çalışıp kamera enerji aldığında otomatik olarak kayda başlar. Bu sayede 1 kere bile şarj etmeden sürekli Dash Cam olarak kullanabilirsiniz.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Selam, iyi haftasonlari herkese.

YouTube falan değil sadece güvenlik amaçlı kullanacağım bu nedenle görüntü kalitesinden öte sürenin önemli olduğu bir aksiyon kamerasi arıyorum.
Sanırım hepsi ortalama aynı sürede bitiyor batarya gerçi.

Bu nedenle en minimum fiyatla alınabilir aksiyon kamerasi nedir?

Gopro vs öyle fiyatlara çıkmak istemiyorum.
Ben de gezilerde foto çekmeyi bile aklına getirmeyen biri olarak yalnızca güvenlik amaçlı kamera düşünmüştüm, sağolsun Forumdan Gürcan gopro alınca eski kamerasını hediye etti, onu kaska takıp bir süre kullandım ama batarya bir saat bile olmadna bitiyordu, yeni sıfır batarya aldım yine 1 saat anca dayanıyordu, uzun gezilerde anlamı olmuyordu hatta Kadıköy-Büyükçekmece arasında bile yetmediği oluyordu.
Bence güvenlik için en mantıklısı motora monte edilen kameralar, hem elektriğini motordan alıyor hem kontağı açınca sürekli kayıtta oluyorlar. Ön göstergeye takılan carplay sistemlerinin kamera bağlanan modelleri de var öyle bir şeyi alırsam motorda kameram da olacak.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Motora sabitlemek verimli olmayacaktır bence çünkü d400 var ve gidon baya güzel titriyor.
 
Katılım
8 Şub 2025
Mesajlar
164
Motosikleti
TVS Raider 125
Motora sabitlemek verimli olmayacaktır bence çünkü d400 var ve gidon baya güzel titriyor.
Çok fazla araştırdım ama belli bir bütçenin altında olan modeller işe yarar gibi değil. GoPro ve DJI markalarının modelleri iş görür seviyede. Gerek stabilizasyon gerek kalite olarak. 2. el GoPro ve DJI markalarının bütçenize uygun olan modellerini tercih edebilirsiniz.

Ben de yeterli bütçem olduğu zaman DJI Osmo Action 4 alacağım. Hem güvenlik hem de video çekmek için kullanacağım için kaliteli bir model almak istiyorum.
 
Katılım
18 Eki 2020
Mesajlar
391
Motosikleti
Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Onların şarjı ne kadar gidiyor? kamera sürekli açıkken olsun olsun batarya 2-3 saat dayansın. Ben yine motora monte ön-arka kameralara niyetliyim.
3000 mah bataryalı modeller var. Goproların 1500 mah civarında olduğunu ve çok yüksek bitrate ile kayıt yaptığını düşünürsek bunlarınki 6 7 saatleri görür diye düşünüyorum.
 
Katılım
18 Eki 2020
Mesajlar
391
Motosikleti
Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,259
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Onların şarjı ne kadar gidiyor? kamera sürekli açıkken olsun olsun batarya 2-3 saat dayansın. Ben yine motora monte ön-arka kameralara niyetliyim.
SJCAM A30 Vücut Kamerası 7.999,00 TL
Kavgada yumruk saymaya bile yarar. 🤪
110000629961699.jpg
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
SJCAM A30 Vücut Kamerası 7.999,00 TL
Kavgada yumruk saymaya bile yarar. 🤪
110000629961699.jpg
Bu iyi güzelmiş ama bunu montun üzerine bir yere takmak lazım sanırım, ben takmam, kazada o bir yerime hasar verir diye montun cebine ruhsat bile koymuyorum, motor sürerken ceplerimde bozuk para bile koymam.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Birisinde görmüştüm aparatı bulamadım ama çok mantıklı bir çözümdü.

Sırt çantasına cırt cırtlı şekilde kamerayı montajlamıştı; kablo da cıkarmış çanta içine gidiyordu muhtemel powerbank var ona bağlı direk.

Bu da ilginç bir çözüm.

Bende D400 var, kendınden usb cıkışı var göstergenin altında; titresim durumuna göre oraya takmayı deneyeceğim; baktım sıkıntı çanta / kask olarak revize edeceğim montaj yerini.

herkese bilgileri ve desteği için teşekkür ederim.
 
Katılım
28 Eyl 2024
Mesajlar
210
Motosikleti
Ducati Multistrada 1200 Enduro - Kawasaki Z900 RS
Amazondaki 1500 mah bataryalı modele bile 6.5 saat kayıt süresi yazmışlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3000 mah olan şu
Bu ürün bu paralara alınıp denenebilir ve bir süre sonra bozulması durumunda da hiç can acıtmayacak bir fiyata satılıyor. Kalite fiyatla doğru orantılıdır dişe düşünüyoruz fakat şu sıra değer algısı, paha durumu hepimizde karman çorman hale getirildiği için bu ürün alınır denenir bence. Hatta bir sipariş verirsem gün içinde, gelince de ilk fırsatta dener yorumlarımı paylaşırım.
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
662
Motosikleti
Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
Birisinde görmüştüm aparatı bulamadım ama çok mantıklı bir çözümdü.

Sırt çantasına cırt cırtlı şekilde kamerayı montajlamıştı; kablo da cıkarmış çanta içine gidiyordu muhtemel powerbank var ona bağlı direk.

Bu da ilginç bir çözüm.

Bende D400 var, kendınden usb cıkışı var göstergenin altında; titresim durumuna göre oraya takmayı deneyeceğim; baktım sıkıntı çanta / kask olarak revize edeceğim montaj yerini.

herkese bilgileri ve desteği için teşekkür ederim.

https://www.trendyol.com/pd/dji/osmo-sirt-cantasi-askisi-montaji-p-858288645

Şöyle bir aparattan bahsediyorsunuz sanırım?
Kamera bağlama kısmı evrensel tüm aksiyon kameraları ile uyumlu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst