2024 serisi, yamaha Tenere 700 Explore

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,826
Tenere 2024 serisi, Tenere 700 Explore ile daha da güçlenerek kendi sınırlarını aşmaya devam ediyor. Tenere 700 Explore, 860 mm’lik alçak sele yüksekliğinin yanı sıra artan konfor ve rahatlık düzeyiyle, uzun kilometreler yapmak ve yeni rotalar keşfetmek isteyen tüm sürücülere paha biçilmez deneyimler yaşatmak için tasarlandı.

Yenilenen 43 mm KYB ön süspansiyon ve uzaktan ayarlanabilir arka KYB süspansiyon sistemi, düşük hızda daha fazla sürüş hakimiyeti sağlayan alçak bir sele yüksekliği ile Tenere 700 Explore, konfor ve performansın mükemmel birleşimini sunuyor. Standart versiyonuna göre daha yüksek ve geniş ön cam tasarımına sahip motosiklet, olumsuz hava koşullarında daha iyi bir sürüş konforu vaat ediyor. Ayrıca CP2 motor bloğuna özel olarak geliştirilmiş ayarların bulunduğu quickshifter ile akıcı ve sorunsuz vites yükseltmenin keyfini yaşatıyor.

Tenere 700 Explore Teknik Özellikler;
• 43 mm KYB ön amortisör çatalları,
• Uzaktan ayarlanabilir arka amortisör
• Yere daha kolay erişim ve sürüş hakimiyeti için 860 mm’lik alçak sele yüksekliği
• Rüzgara karşı daha fazla koruma için standarda göre daha geniş ve yüksek ön cam
• Opsiyonel yan çanta seçenekleri
• Sorunsuz vites yükseltme için hızlı vites değiştirici (quickshifter)
• 5 inç TFT gösterge ve akıllı telefon bağlantısı
• 3 modlu değiştirilebilir ABS
• 16 litrelik ergonomik yakıt deposu
• Full LED aydınlatmalar

GpoNf2.jpg


RRxUye.jpg


OvQ7QO.jpg


 

Ekli dosyalar

  • tenere-explorer.jpg
    tenere-explorer.jpg
    101.1 KB · Görüntüleme: 11,279
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
5,663
Şu motoru hakkını vererek kullanabileceğimi bilsem almayı düşünürdüm.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
6,384
Merak etme abi kullanıcılarının bir kısmı da hakkını veremeden kullanıyor zaten. İçin rahat olsun.

1200 GS Adv gibi koca motorları alıp envai çeşit aksesuarla çantayla donatıp sadece Şile'de gözleme yemeye giden bir kitle vardı aynı şekil asfalttan hiç çıkmayan toprak yolda yaya bile yürümemişler ne hikmetse böyle motorları seviyorlar :D
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
12,334
1200 GS Adv gibi koca motorları alıp envai çeşit aksesuarla çantayla donatıp sadece Şile'de gözleme yemeye giden bir kitle vardı aynı şekil asfalttan hiç çıkmayan toprak yolda yaya bile yürümemişler ne hikmetse böyle motorları seviyorlar :D

Bigger is better
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
599
Hard kullanmıyorum ama toprak yollara girmekten de korkmuyorum (süper Tenere 1200). 365 kiloluk kuru ağırlığı ile...
https://www.youtube.com/channel/UCpoR8HiihrBIFDq-SUhHtmw/
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
5,663
1200 GS Adv gibi koca motorları alıp envai çeşit aksesuarla çantayla donatıp sadece Şile'de gözleme yemeye giden bir kitle vardı aynı şekil asfalttan hiç çıkmayan toprak yolda yaya bile yürümemişler ne hikmetse böyle motorları seviyorlar :D

Ee işte ben de böyle bir motor almış olsam en büyük maceram yine envai çeşit akseauarla falan doldurup köfte turlarına gitmek olacak. Asfalttan çıkmayacağım, en fazla Ahmetbey'in köy yollarında süreceğim. Bu motorla dağda taşta kayalarda atlayıp zıplamadıktan sonra motora yazık. Bununla dağda taşta atlayıp zıplayacak para da gençlerde olması zor, anca orta yaştan sonra bu para bulunuyor o zaman da aman çizilmesin diye asfalt dışına çıkamıyorlar.

nstagramda karşıma çıkmıştı bu motorun hakkını veren bir genç: https://www.instagram.com/p/CLwkhKOnA9-/
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
6,384
Ee işte ben de böyle bir motor almış olsam en büyük maceram yine envai çeşit akseauarla falan doldurup köfte turlarına gitmek olacak. Asfalttan çıkmayacağım, en fazla Ahmetbey'in köy yollarında süreceğim. Bu motorla dağda taşta kayalarda atlayıp zıplamadıktan sonra motora yazık. Bununla dağda taşta atlayıp zıplayacak para da gençlerde olması zor, anca orta yaştan sonra bu para bulunuyor o zaman da aman çizilmesin diye asfalt dışına çıkamıyorlar.

nstagramda karşıma çıkmıştı bu motorun hakkını veren bir genç: https://www.instagram.com/p/CLwkhKOnA9-/

Esasen anlatmak istediğim şudur , asfaltta sürülecekse daha konforlu modeller var zaten Yamaha'da bakmış alan asfalttan ayrılmıyor motoru daha konforlu , daha alçak ve daha büyük depoyla üretelim bari demiş ;)
 
Katılım
24 Ağu 2023
Mesajlar
19
GS ciler konusunda size katılmakla birlikte "bu tür motorları seviyorlar" a dahil birisi olarak ülke yolları için en uygun motor tipi bu olduğu için de olabilir. Izmir gibi sözde büyük şehir olan bir ilimizde rogar kapağı delikleri yüzünden bile ölebilirsiniz keza.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
4,594
Zaten yayla gibiydi amortisörleri daha da yumuşatmış olmalarına ihtimal vermek istemiyorum :D
180mm'ye inmiş ön amortisörün travel, biraz daha rijit bir şey yapmışlar zannımca.

Depo aynı bu arada yahu, 16 litre değil miydi Tenere zaten?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
13,943
ne yaparsa yapsın transalp 750 ye yaklaşamaz fiyatı pahalı beygiri az ee ne yapsınlar seni yamaha
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
7,002
ne yaparsa yapsın transalp 750 ye yaklaşamaz fiyatı pahalı beygiri az ee ne yapsınlar seni yamaha

Bu spesifik varyantın detaylarını pek bilmiyorum ancak Transalp 750 Tenere'ye göre oldukça daha fazla yol odaklı. Tam birbirlerini karşılamıyorlar aslında.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
13,943
hiçbir değişiklik yok motor mekanik olarak ilk çıktığı hali ile aynı yalandan seleyi indir tft ekran koy hadi birde amortisörleri marka yap
bunların hepsi honda da var görünüş olarakda birbirine denk motor ha word raid t7 çift depo oluşu görüntü olarak değişik
yani sonuçta aynı klasmanda motorlar bizde bunları alıp dağlarda ceylan gibi sekecek tecrübe de o yüzden azcık yolda da konforlu olan artçı alınabilen bizim için daha ideal olur hem honda daha ucuz

ha transalp in üzerine t7 etiketi koy bu sefer de o alınır derim çünkü mantık olarak f/p motoru bence transalp
yamaha kötü değil ama azcık mantıksız kalıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
7,002
hiçbir değişiklik yok motor mekanik olarak ilk çıktığı hali ile aynı yalandan seleyi indir tft ekran koy hadi birde amortisörleri marka yap
bunların hepsi honda da var görünüş olarakda birbirine denk motor ha word raid t7 çift depo oluşu görüntü olarak değişik
yani sonuçta aynı klasmanda motorlar bizde bunları alıp dağlarda ceylan gibi sekecek tecrübe de o yüzden azcık yolda da konforlu olan artçı alınabilen bizim için daha ideal olur hem honda daha ucuz

ha transalp in üzerine t7 etiketi koy bu sefer de o alınır derim çünkü mantık olarak f/p motoru bence transalp
yamaha kötü değil ama azcık mantıksız kalıyor

Valla bu klasmanda ben ne T7 Exlore ne de XL750 almam; direkt 800 RE alır geçerim. XL750'e TT lastik + Cruise Control koysunlar o durumda Suzuki'yi de almam, direkt XL750. Honda bildiğimiz Honda ise XL750 ancak 3. kasasında alınır duruma gelir, o da arada Suzuki'nin de eli armut toplamayacaktır. Yamaha'dan pek bir ümidim yok.
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,187
1200 GS Adv gibi koca motorları alıp envai çeşit aksesuarla çantayla donatıp sadece Şile'de gözleme yemeye giden bir kitle vardı aynı şekil asfalttan hiç çıkmayan toprak yolda yaya bile yürümemişler ne hikmetse böyle motorları seviyorlar :D

Öküzüm büyük olsun, varsın çifte gitmesin.

dunyanin-en-buyuk-okuzu-guinnes-rekorlar-kitabinda-289798.png
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
4,594
Son bir kaç ayını bu araçları hatim etmeyle uğraşmış birisi olarak benim tercihim kullanım senaryosuna göre 800DE veya Tenere 700 yönünde olacaktır. Bu arkadaşlar varken Transalp almam için geçerli bir sebep bulamadım. Daha uzun yol fatihi olacaksam 800DE, daha toprak odaklı olacaksam Tenere.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
6,384
Son bir kaç ayını bu araçları hatim etmeyle uğraşmış birisi olarak benim tercihim kullanım senaryosuna göre 800DE veya Tenere 700 yönünde olacaktır. Bu arkadaşlar varken Transalp almam için geçerli bir sebep bulamadım. Daha uzun yol fatihi olacaksam 800DE, daha toprak odaklı olacaksam Tenere.

Transalp de 90 beygirlik gücüyle insanın aklını karıştırıyor ama şekil şemal konfor olarak bakınca 800 DE daha albenili sanki..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst