2021 Honda ADV-150 (Motosiklet.TV)

Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Keşke 250 cc olsaymış dedirtti.

Turkiye pazari icin degil de, haberde yazildigi gibi uzakdogu icin planlanmis ve uretilmis bir scooter. Kambocya/Vietnam/Tayvan gibi ulkelerde oldukca iyi satis rakamlari elde edebilir. Turkiye'ye 2 gomlek fazla.

Flame baslatmayi istemem ama Turkiye'de cc fetisizmi var. Adam 150cc motosiklet alinir, hemen yanit: O paraya 250cc alirdin.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Turkiye pazari icin degil de, haberde yazildigi gibi uzakdogu icin planlanmis ve uretilmis bir scooter. Kambocya/Vietnam/Tayvan gibi ulkelerde oldukca iyi satis rakamlari elde edebilir. Turkiye'ye 2 gomlek fazla.

Flame baslatmayi istemem ama Turkiye'de cc fetisizmi var. Adam 150cc motosiklet alinir, hemen yanit: O paraya 250cc alirdin.

Üstat güzel demişsin lakin vergisi,şusu,busu çok pahalı satılıyor motorlar burada. Ya da bizim gelirlerimiz cacık. O kadar para verip bu motoru aldıktan sonra insan gayriihtiyari motor azıcık gitsin isteyebiliyor. Bizim gruba Vespa Gts 300 kullanan bir aga geldi zamanında, Şile yaptık, adam daha takılmadı bizimle.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Üstat güzel demişsin lakin vergisi,şusu,busu çok pahalı satılıyor motorlar burada. Ya da bizim gelirlerimiz cacık. O kadar para verip bu motoru aldıktan sonra insan gayriihtiyari motor azıcık gitsin isteyebiliyor. Bizim gruba Vespa Gts 300 kullanan bir aga geldi zamanında, Şile yaptık, adam daha takılmadı bizimle.

Hocam, her seyden once kesinlikle haklisin, vergiler konusunda hic bir yorum yapmiyorum. Hatta, vergi nedir, yenir mi, fiyatlar neden yuksek anlamayanlara asagiya izlemelerini onerecegim bir video birakayim.

Motosiklet secimi sonucta sadece paraya gore yapilmamali. Maalesef bizim gibi dandik ekonomilerde boyle yapiyoruz ama dandik olmayan ekonomilerde normalde kimsenin kimseye "lan o alinir mi, dandik o, 3 lira daha verip sunu alsaydin" demez, dememeli. Bu is bir keyif ve amac meselesi. Amacina uygun her motosiklet uygundur benim kafamda, parasi ayri bir dert. Ama ulke olarak amacini cozememis durumdayiz hala.

Roma'da gezdigim gunlerde 150cc'den daha buyuk scooter gordugumu hatirlamiyorum sehir icinde, adamlarda para yok herhalde ki GS1200'lere binemiyorlar.


Maalesef diyorum yine, forumdaki her konuda ayni seyleri konusuyoruz, havanda su dovuyoruz.


 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst