- Konu Yazar
- #1
Selamlar herkese , yeni r25 aldım internette biraz araştırdım telefon tutucu için bikaç tane seçenek vermişler ama böyle çok uğraştırmadan direkt diğer motorlardaki gibi takıp kullanabileceğim bi telefon tutucu kullanan varsa önerebilir mi ?
Artçı selesinin rahatsızlığından şikayetçiyiz bunu daha konforlu hale getirecek kaplama vs yapılabiliyor mu istanbulda yaptıran var mı? ( spor motosiklet kullanıyorsun artçı konforu arama vs diye boş yorumlar yapacak kanser elemanlar hiç yazmasın sadece soruyorum )
Motosikleti park halinde bırakınca telefon numaramı yazabileceğim numaramatik tarzı bir şey var mı cama yapışanlar ya da araç içi olup yapışkanlı olanlar motorda kullanılır mı yoksa yolda düşer mi? ( motosikletin sağına soluna sticker yapıştırmak istemiyorum)
Daha önce böyle durumları düşünüp çözüm bulan arkadaşlardan yardım bekliyorum herkese iyi forumlar.
Artçı selesinin rahatsızlığından şikayetçiyiz bunu daha konforlu hale getirecek kaplama vs yapılabiliyor mu istanbulda yaptıran var mı? ( spor motosiklet kullanıyorsun artçı konforu arama vs diye boş yorumlar yapacak kanser elemanlar hiç yazmasın sadece soruyorum )
Motosikleti park halinde bırakınca telefon numaramı yazabileceğim numaramatik tarzı bir şey var mı cama yapışanlar ya da araç içi olup yapışkanlı olanlar motorda kullanılır mı yoksa yolda düşer mi? ( motosikletin sağına soluna sticker yapıştırmak istemiyorum)
Daha önce böyle durumları düşünüp çözüm bulan arkadaşlardan yardım bekliyorum herkese iyi forumlar.