Gidişi, duruşu, parça kalitesi, şehir içi kullanımı gayet memnun eder. Fakat yetkili servisten başka yete götüremezsin ( yüksek fiyatlar) Egzoz takmak istesen yazılımını doğru düzgün yaptıramazsın, bir parça 2 ayda gelebiliyor vs. Kısacası motor güzel ama perde arkası biraz üzebilir.