2017 pulsar 200ns alınırmı ?

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar.
Uzun zamandır düşünüyordum fakat alamadım şuan kredi çekip alabilecek durumdayım 11800tl gibi bir fiyatı var sizce alınırmı ve o olmassada yerine ne önerirsiniz ?
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
11500 tl'te yaz başında 2016 CBR 250 Repsol satmıştım. Bu pulsarlar ne zaman bu kadar yüksek fiyatlara ulaştı :cyclopsan
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
11500 tl'te yaz başında 2016 CBR 250 Repsol satmıştım. Bu pulsarlar ne zaman bu kadar yüksek fiyatlara ulaştı :cyclopsan

Abi cbf 150yi mart ayında 6500 tl ye almıştım. Şimdi fiyatı 8500 tl oldu. Cbr 250 piyasası aldı başını gitti 2012 kasalara 12 bin tl istiyorlar. Bütçeye göre bajaj almak daha mantıklı geliyor.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vur yumruğu masaya 11 de , at önüne 11i güzel günlerde bin
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Alıp almamakta çok kararsız kaldım sonra motosiklete ihtiyacım olmadığına karar verip vazgeçmiştim.

Eskisindeki sıkıntılar bunda giderilmiş durumda, birde önce abs var. 200cc civarında gerekli tüm şeyleri veren bir motosiklet gibi duruyor uzaktan. r25 alacağıma pulsar abs ile daha mantıklı geliyor. Bu klasmanda motosiklet bakan ya yeni başlamıştır yada gündelik arıyordur. Bu durumda fazladan 10bg yerine abs tercih sebebi. Enjeksiyon zaten var. Hani diğerlerinde TC falan olsa neyse de kar düzen aletler sonuçta onlarda.

Eğer sorun çıkartmıyor ve abs düzgün çalışıyor ise aynı fiyatta bile olsa 0 cbr yada r25 ten bile daha mantıklı bence.
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Kendim kullanıyorum 2017 model gayette memnunum ama sıfır alma şuan grupta 2-3 tane daha düşük km de 2017 pulsarlar var ve fiyatları 9000 lerde onlardan birini al derim
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Neden alınmasın bu fiyata daha iyisi varda millet almıyormu
 
Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Alınır kardeşim. Kusura bakmayın ama nmax 155 15.480 ise ns200 11 i hayli hayli hak ediyor. Laf atıp kötüleye kötüleye honda yamaha suzuki vs yi tavan yaptırdınız.
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
az daha koy ybr al diyenleri görelim :))) Mekanı cennet olsun Barkın abimiz zamanında kuralkan ile atışması bajajı bir kere yere vurmasının sonucu bence herkes aldı yerden yere vurdu. 200ns mi vbf 150 mi diyen arkadaşlara ybr al diye diye şimdi oldu yzf r125 21 milyar ybr 125 olmuş 10 milyar. 11 milyara pulsar 200ns tabiki alınır şu zamlarda alınacak başka motor mu kaldı piyasada :)
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
Kardeşim öyle bir soru sormuşsun ki cevap aslında senin kafanda net senin sadece biraz övgüyle gaza gelmeye ihtiyacın var onuda arkadaşlar yaptıkları olumlu yorumlarla vemiş gözüküyor :)

şu anda piyasada alabileceğin 200cc sınıfındaki kaldıki 200cc bir motorun üstünde performans veren bir motordur :)
bunların yanında servis ve yedek parça olarakta çok başarılı :)
gözünü kapat hesabını yap git al :)
Allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
2016-2015 pulsar kullanıcılarının bile büyük bir bölümü gidip 250 cc yada 400 cc bir motor almaktansa 2017 abs li modeli tercih ediyorlar, bir kısmı da dominar alıyor hepside memnun. Bu adamlar motor büyültmüyor yada bajaj'dan vazgeçmiyor. Bende yeni motor alacak olsam 2017 fakat 2.el pulsar alırım. bu piyasa koşullarında pulsar fiyat/performans canavarıdır.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Memnuniyet dediğiniz beklenti meselesidir. 100 cc cgye binip memnun olan da var, 1000 cc ss'inden memnun olmayan da var. Ancak sıfır fiyatlara bakıp kontrol ettiğimde gördüm ki piyasa uçmuş.

Sonrasında işim çıktı, peder beyin arabası ile bakanlığa gittim, dönerken de benzinliğe uğradım, gözlerime inanamadım. Bu akaryakıt fiyatları ile, en az yakanı neyse, ona binmek mantıklı...

2015 Pulsarı satıp CBR250 aldığımda standart kullanımımdaki yakıt tüketimim düşmüştü. Ancak kessen 18.400 etmez CBR. Bunu bilir bunu söylerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst