2017 nin ilk Enduro Sürüşünü Yaptık

Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
Tayfun abi niye hayalimizi çalıyorsun?:silent:
Şaka maka süper abi kazasız belasın inşAllah :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
5-6 erkek gözlerden ırak yerlerde buluşup birlikte çamurda yuvarlanıyor.
ilginç :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Tayfun...::alkiis::
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Şu KTM sana niye sponsor olmuyor , bence bi çıtlat artık. onlardan daha fazla reklamını yapıyorsun :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
15 gün önce açılmış topic görmemişim.
Son zamanlarda çok olmaya başladı.
Herhalde çok fazla konu açılıyor ve bir çoğu arada kaybolup gidiyor.

Neyse konuya döneyim.
Yapmayın çocuğum böyle şeyler.
Üşütüp hasta olcaksınız!
Yok yani kıskandığımdan değil.:)
 
Katılım
4 Kas 2015
Mesajlar
265
Karda keyifli bir gezi olmuş:) Biraz hard yapsaydınız diyeceğim ama lastikler müsait dğil sanırım:)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet konular kacabiliyor hocam.Ben cok seyrek girdigim icin genelde tum konular benim icin boyle oluyor.

Valla herkes usuttu yatak dosek yatiyoruz;)

15 gün önce açılmış topic görmemişim.
Son zamanlarda çok olmaya başladı.
Herhalde çok fazla konu açılıyor ve bir çoğu arada kaybolup gidiyor.

Neyse konuya döneyim.
Yapmayın çocuğum böyle şeyler.
Üşütüp hasta olcaksınız!
Yok yani kıskandığımdan değil.:)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Karda çok keyifli ancak, bir hafta önce erime başlamadan önce olsa toz halindeki kar ile sürüş keyifli olurdu.
Biz eriyen kar ve buz ile mücadele ettik.
Hard değil hardcore yaptık zaten:) Bizim pilotluğumuz bu kadar imkan veriyor:D


Karda keyifli bir gezi olmuş:) Biraz hard yapsaydınız diyeceğim ama lastikler müsait dğil sanırım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst