- Katılım
- 9 Şub 2020
- Mesajlar
- 28
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhabalar,
yaklaşık 2 hafta önce yağ değişimi, lastik değişimi vs için servise gittim, her şey sorunsuz ilerledi. Son günlerde hava koşullarından dolayı pek kullanamadım, dolayısı ile motosiklet bir süre olduğu yerde durdu. 2 gün önce markete gitmek için çıktım, dönüşte hafif bir yanık kokusu geldi burnuma. Gidonun oradan kokladığımda naylon yanığı gibi bir kokuyla beraber bir sıcaklık hissettim. Sıcaklık normal gibi geldi çünkü radyötere bakıyoruz oradan, hararet de yok göstergede ve suyu da kontrol ettim. E bir de oraya kafayı eğince kulağıma deponun oradan bir ses ilişti. Enjeksiyonlu motosikletlerde kontağı çevirdiğinizde gelen sesin biraz daha tiz olanı ama kulağı oraya dayamanız lazım ki duyun yani. Bu ses daha önce var mıydı bilmiyorum, hiç dikkat etmemiştim. Motosikletin çekişinde, çalışmasında vs hiç bir problem yok. Yalnız bu iki konu kafama çok takıldı. Kokuyu başta motosikletin kirli olmasına bağladım ve dün bu yüzden yıkayıp temizledim. Koku büyük ölçüde azaldı gibi. Ama yine de emin olamıyorum,koku ve bu depo altından gelen ses birbiri ile bağlantılı olabilir mi? Beyinde veya elektriksel bir arıza olabilir mi sizce? Corona'dan dolayı KKTC'de tüm işletmeler kapalı, servisten bilgi alamıyorum bu yüzden. Buraya kadar okuyup zamanınızı ayırdığınız için teşekkürler,
Saygılarımla.
EDIT: Motosikleti hareket ettirmeden önce mutlaka ısınmasını beklerim ve genelde kısa mesafelerde kullandığım için yüksek devirlere çıkmıyorum. Sakin bir kullanım tarzım var.
yaklaşık 2 hafta önce yağ değişimi, lastik değişimi vs için servise gittim, her şey sorunsuz ilerledi. Son günlerde hava koşullarından dolayı pek kullanamadım, dolayısı ile motosiklet bir süre olduğu yerde durdu. 2 gün önce markete gitmek için çıktım, dönüşte hafif bir yanık kokusu geldi burnuma. Gidonun oradan kokladığımda naylon yanığı gibi bir kokuyla beraber bir sıcaklık hissettim. Sıcaklık normal gibi geldi çünkü radyötere bakıyoruz oradan, hararet de yok göstergede ve suyu da kontrol ettim. E bir de oraya kafayı eğince kulağıma deponun oradan bir ses ilişti. Enjeksiyonlu motosikletlerde kontağı çevirdiğinizde gelen sesin biraz daha tiz olanı ama kulağı oraya dayamanız lazım ki duyun yani. Bu ses daha önce var mıydı bilmiyorum, hiç dikkat etmemiştim. Motosikletin çekişinde, çalışmasında vs hiç bir problem yok. Yalnız bu iki konu kafama çok takıldı. Kokuyu başta motosikletin kirli olmasına bağladım ve dün bu yüzden yıkayıp temizledim. Koku büyük ölçüde azaldı gibi. Ama yine de emin olamıyorum,koku ve bu depo altından gelen ses birbiri ile bağlantılı olabilir mi? Beyinde veya elektriksel bir arıza olabilir mi sizce? Corona'dan dolayı KKTC'de tüm işletmeler kapalı, servisten bilgi alamıyorum bu yüzden. Buraya kadar okuyup zamanınızı ayırdığınız için teşekkürler,
Saygılarımla.
EDIT: Motosikleti hareket ettirmeden önce mutlaka ısınmasını beklerim ve genelde kısa mesafelerde kullandığım için yüksek devirlere çıkmıyorum. Sakin bir kullanım tarzım var.
Son düzenleme: