- Konu Yazar
- #1
Öncelikle Hayırlı pazarlar 1999 doğumluyum şu ehliyet yasası çok canımı sıkıyor. 5 6 ay önceye kadar aklımda cbr 125 almak vardı ta ki zam olana kadar piyasada 2011 model cbr lar 7 8 bin tl ye satılıyor bende bajaj almaya karar verdim ama pulsar 150 ns mi pulsar 150 as mi alsam ikiside güzel ama şehir içi yazları 100 200 km yol gidicem ( sahile ) sizin düşüncelerinizi almak istiyorum. Ayriyetten bence ehliyet hacim sınırı 125 cc den 150 cc ye artırılmalı 125 cc lik motorsikletlerden ne var ? ybr cb125 bide cuplar ama 150 cc olursa cbf var tvs var pulsar var x-treme max ve aklıma gelmeyen bir sürü secenek.