- Katılım
- 9 Ağu 2005
- Mesajlar
- 773
kardeşim facedeki programlarını kopyala yapıştır yaptım buraya, çokta bilgim yok ama. festival alanın içinde uygulama oteli var. orada mescit olma ihtimali yüksek. ayrıca namaz kılmak istedikten sonra heryer doğa ve açık. tek ihtiyacın olan kıble yönü. o da telefena yükleyeğin bi uygulamaya bakar![]()
Tamam abi, Teşekkürler.







