2015 Eurosia Motobike Expo da Kawasaki'nin ayıbı

Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
391
Ilk gün saat 15:00 gibi oradaydım, Kawasaki'de herkes motorların üstünde tepiniyordu. Zaten girişte olduğundan ve birçok yeni model geldiğinden, stand oldukça hareketliydi. Daha sonra diğer hall'a geçerken gördük ki 16:00 gibi hepsine a4 kağıda yazılı, "satıldı oturmayınız" şeklinde uyarılar koymuşlar. Kendimizi Şanslı sayıp, yolumuza devam ettik. Bu arada yeni mor renkli cruiser'ı çok beğendik..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst