2014 Yamaha YZF R125 aldım

Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
sym wolf 250'den az yakacağını sanmıyorum. litre benzin hesabın varsa neden 125cc'ye bu kadar para verilir?
konu yanlış yere gitmesin, yargılıyor falan değilim, haddime de değil, anlamıyorum sadece :)
Slow takılmak için verdim okadar parayı. 100 kmde 1.9 litre yaktığınıda an itibariyle yeni gördüm gösterde tablosunda.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Hayırlı olsun. Allah kazasız sürüşler nasip etsin. Tiger egsoz takmanı öneririm. Ses çok iyi çıkıyor :cherry:
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
Hayırlı olsun kazasız belasız :) baya rağbet var r125e arkadaşımda aldı aynı renginden
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
yeniyseniz ve 2 yıl binerim diyorsanız bu makinaya 10.150 iyi para... ama yakın zamanda bu bana yetmiyor büyüteceğim derseniz yazık bu paraya...
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
honda cbr 125 8.400 sanırsam, hondaya fiyatta uçtu diyolar gerçekten de uçtu.
yzf uzaya çıkmış o zaman, yamahaya fiyat konusunda honda kadar yükleneni görmedim :)
bu da böyle bir analizdir.
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
yeniyseniz ve 2 yıl binerim diyorsanız bu makinaya 10.150 iyi para... ama yakın zamanda bu bana yetmiyor büyüteceğim derseniz yazık bu paraya...

Satarız dostum sıkıntı yok 2 sene sonra 9 binden aşağı vermem. Zaten fiyatlar her yıl artıyor. Gecen sene r125 9000 den satılıyordu. 2 sene biner 2-3 bin zararına satsam yeter bana

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------

honda cbr 125r kırmızı var diye hatırlıyordum doğru mu

Evet cbr 125 var 2013 model,gecen sene plaka teslim 7000 liraya aldım 7300 e satacağım bir arkadaşa. Sıfırı 8450 olmuş ✌️
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
358
Güzel bir tercih hayırlı olsun kazasız belasız kullan kardeşim ayrıca YZF R125 alıpta her konu açan arkadaşa "125CC'ye bu para verilir mi?" muhabbeti yapmasıda ayrı bir komik olay. Kardeşim sana ne ? para senın cebinden mi çıkıyor !.
 
Katılım
7 Ocak 2014
Mesajlar
73
buna alıscan sonra dip gaz verecen ama motor gıtmeyecek.hadi uzun yola cıktın dıyelım.cıkmıcam derssen yalan atarsın en azından bi gocek dalyan marmaris yaparsın heralde.yola cıkacan verecen gazı verecen gazı ama nereye verecen gitmiyor.dip gaz da benzını harcıcak.1 lt benzın de 5 tl. motor 10000 se oradan hipatomus bolu cos carpı sın.işin için den cıkamadım. hayırlı olsun :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
sym wolf 250'den az yakacağını sanmıyorum. litre benzin hesabın varsa neden 125cc'ye bu kadar para verilir?
konu yanlış yere gitmesin, yargılıyor falan değilim, haddime de değil, anlamıyorum sadece :)

iyi de sym wolf de böyle karizma var mı ?
"hayırlı uğurlu olsun UqUR güle güle kullan
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
127
Hayırlı uğurlu olsun bir sonraki başlıkta kullanıcı bilgi ve deneyimlerini bekliyoruz.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
iyi de sym wolf de böyle karizma var mı ?
"hayırlı uğurlu olsun UqUR güle güle kullan
varda, hadi yok diyelim. dünya üzerindeki hiç kimse bu motoru rahat rahat seyahat edeyim, trafikte rahatlıyayım, haftasonu bir yerlere kaçarım diye ALMAZ.
1 şekil için alır :farao:
2 superspor öğrenmek için ilk seviye olarak alır :cat:

şimdi motorun sahibinin cbr125'i varmış, dolayısıyla öğrenmek için şıkkını eliyorum. bu motora verdiği parayla, ikincielde çok güzel şekil yapılabilirdi. neden bu? ben bunu anlamıyorum. sadece, adam derseki, benim cüzdan kalın, amenna. ama aylık geliri 10000liranın altındaysa bir insanın, buna para saymamalı, elinde cbr125 varken. bu konudaki son mesajım, daha da trollemem :)
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
dostum hayırlı olsun öncelikle. kim ne derse desin boşver. on numara on yıldız bi motosiklet almışsın. benim hayalim bu yzf. ben de diğer sezona almaya çalışacağım bakalım. 2013 modele göre yeni digital göstergesi, ters amortisörü, jant döküm demirleri diğer küçük dokunuşlar resmen kusursuz olmuş. hiç bir 125, yzf nin yakınından geçemez. güle güle kullan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst