merhabalar. 2014 fuarında honda cbr250 r almayı düşünüyorum.acaba fuarlarda fiyat politikası nasıl oluyor? fuar olduğu için fiyatlar daha düşük olur mu? bir de fuar giriş biletleri bu sene ne kadar olur ? geçen sene ne kadardı? bilen varsa bir yorum yazarsa sevinirim.