2014 Motosiklet fuarı'na Honda’dan 9 yeni model

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
500 serisi 17 18 arası olursa satış rakamları yüksek olmaz ama şöyle 15000 civarı olursa çok büyük bi kesim in ilgi alanına girer
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
NC700SA 21.490 tl cbr 250r 11.500 tl ise buda 17-18'den aşağı olmaz herhalde. olsa güzel olur herhalde :)
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
169
ee bızım aylardır konustugum uretımden kalktıgı ıcın yerıne gelcek 650F nolucak gelmıcek mı bır sene daha elde kalanı mı kakalıcaklar acaba bu bılgı kesın dogru dımı dedıkodu degıl resmı paylasım
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Honda sifir fiyatlari her zaman icin dusuktur, yedek parcalari pahalidir. NC lerin fari 1000 tl
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
Honda geçmişte ürettiği ST1300 PAN EUROPAN modelini makyajlayıp CTX 1300 olarak piyasaya kakalamış ya............
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Vav super modeller :thumleft:

Bmw ciler yorum yapmasin gicik oluyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
7
merhabalar. 2014 fuarında honda cbr250 r almayı düşünüyorum.acaba fuarlarda fiyat politikası nasıl oluyor? fuar olduğu için fiyatlar daha düşük olur mu? bir de fuar giriş biletleri bu sene ne kadar olur ? geçen sene ne kadardı? bilen varsa bir yorum yazarsa sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst