2014 FETHİYE KABAK

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Arkadaşlar merhaba,

Ağustos ayında Babam ve kardeşim ile birlikte 2 motor İstanbul dan çıkış Fethiye-Bodrum-Şirince-Alacatı-Altınoluk turumuzu gerçekleştirdik.
Havanın sıcak olması dışında herşey yolunda gitti.6 gün boyunca yolda idik.2400 km geçtik.Ortalama 90 kmh hız ile seyir etmişiz Gps in söylediğine göre.238 km en yüksek hız Çeşme otobanında yaptık.

Gezi ile ilgili bir video hazırladım.Bir kaç tane de fotoğraf ekliyorum:king:







 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Valla ne güzel baba-oğul bi gezi yapmışsınız, ne kadar şanslısınız :) 1190a zaten bi şey diyemiyorum harika bir motor :) Bu arada her iki motorun da yakıt sarfiyatlarını paylaşabilir misiniz ?
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
Süpersiniz, bana da öyle kardeş lazım.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
güzel bir gezi olmuşa benziyor deyip sizleri kandırmak istemem,bunu samimimyetle söylüyorum çok iyi bir iş çıkartmışsınız ve fotolar kesinlikle 10 numara,motorlarınızda çok iyi,238 km hız bana göre benim hiç bir zaman göremeyeceğim bir hız ve ortalama 90 km lik hızda çok iyi,,sizlere bundan sonraki gezilerinizde de kazasız sürüşler dilerim,saygılar.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Cok tesekkurler☺
Ikisi de ortalama 6 lt yakti.Hic uysal kullanmadik.Oldukcada yoklu idi 2 motor da.

Valla ne güzel baba-oğul bi gezi yapmışsınız, ne kadar şanslısınız :) 1190a zaten bi şey diyemiyorum harika bir motor :) Bu arada her iki motorun da yakıt sarfiyatlarını paylaşabilir misiniz ?


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

Evet.Hepimiz cok keyif aldik.Tesekkurler☺

Çok güzel bir gezi olmuş Ne güzel ailecek. :) Tebrikler.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
baba ve oğulllar güzel gezmişsiniz yüreğinize tekerinize sağlık
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Cok tesekkurler.Abi kardes geziyoruz iste:)

Süpersiniz, bana da öyle kardeş lazım.


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

Çok teşekkürler.238 de motor kafa sallamaya başlayınca gazı kestim.Yükler artçı ve ben dahil sanırım 450 kg idi ağırlık:)Gidon amortisörü vardı gerçi.O kadar çok video ve foto çekmişizki aradan birşeyler seçmek resmen işkence.

güzel bir gezi olmuşa benziyor deyip sizleri kandırmak istemem,bunu samimimyetle söylüyorum çok iyi bir iş çıkartmışsınız ve fotolar kesinlikle 10 numara,motorlarınızda çok iyi,238 km hız bana göre benim hiç bir zaman göremeyeceğim bir hız ve ortalama 90 km lik hızda çok iyi,,sizlere bundan sonraki gezilerinizde de kazasız sürüşler dilerim,saygılar.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Ohhh bu haftada yetecek seyahat/gezi raporu/görsel tatmini edindim, artık haftaya deniz kıyısı,balık avı, iyot'lu hava teneffüs ettimiydi bu Ay'ı kurtarmış olacağım:)
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Herkese teşekkürler:)Bir video çalışması da ben yaparım önümüzde ki süreçte.Gerçekten bir daha ki seneyi iple çekiyor olacağım.Bir gelenek halini alacak bu gezi algısı.Baba,oğul ve kutsal ruhcuk(Ben).
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
☺☺☺☺Paylasmak ne guzel.

Ohhh bu haftada yetecek seyahat/gezi raporu/görsel tatmini edindim, artık haftaya deniz kıyısı,balık avı, iyot'lu hava teneffüs ettimiydi bu Ay'ı kurtarmış olacağım:)


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

Yarin sabah orman yapalim?

Herkese teşekkürler:)Bir video çalışması da ben yaparım önümüzde ki süreçte.Gerçekten bir daha ki seneyi iple çekiyor olacağım.Bir gelenek halini alacak bu gezi algısı.Baba,oğul ve kutsal ruhcuk(Ben).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst