2014 8300 kmde hyosung gv250

Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
arkadaşlar çok acil....yaklaşık 11 ay önce aldım gv mi cruiser olduğundan çok güzel de 8300 km ve kullandım büyütmeye karar verdim bir ay önce piyasadaki cruiser kullanıcıları beni bu tarzdan soğuttular 2007 model shadow a 23 bin isteyenler var... o yüzden tarz değiştirip nc750 almaya karar verdim gv mde sissy bar, koruma demiri ( ikisini de şişli de aslan ustaya taktırdım )depo kılıfı (motosay dan ) sosis çanta ( tex marka )mevcut sahibinden e ilan vermedim bay moto dan Baybars gv mi çok iyi biliyor... pazarlıksız 10500 tl istiyorum uğraşmadan hemen satıp nc yi almayı planlıyorum kredi için bu sabah başvurdum hemen satmak istiyorum bu yüzden... tel:05427351010
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst