2013 yılı 0 Motor alım-satım plaka ve ruhsat işlemleri???

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
41
0 Motor aldığımda plaka ruhsat vs. işlemleri nasıl gerçekleşir ve ne kadar masraf çıkartır??
 
Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
89
100lük için 250tL gibi birşey oluyo diğerlerini tam bilmiyorum 125in galiba 300-350 gibi birşeydir
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
41
yapılıcak işlemler tam olarak nedir?motoru mağazadan aldıktan sonra neler yapmalıyım.
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
269
Aşağıdaki sırayla işlemleri yapabilirsiniz.

1- Zorunlu trafik sigortası, 263 TL (AXA Sigorta)
2- İki adet Ek-1, 20 TL (Trafik şubelerinin çevresinde, büfelerde)
3- Oturduğunuz İl/İlçenin Trafik tescil müdürlüğüne bayiden alınan belgeler, sigorta poliçesi, 2 adet nüfus kağıdı fotokopisi, Ek-1'ler teslim edilecek, 155 TL (İstanbul için e-randevu gerekir, ayrıca e-randevu formu bastırılıp belgelere eklenecek. Diğer şehirleri bilmiyorum)
4- Trafikten dönen evraklarla plakacıya gidilip plaka bastırılacak, 11 TL (Kamyoncular Federasyonu Beşiktaş'tan yaptırdım, 5 dakika sürmedi, sigara bile içemedim:) )
5- Ek-1'lerden biri vergi dairesi nakil vasıtaları birimine verilip vergi kaydı açtırılacak. 1 ay içinde MTV ödenecek.

Sağlıcakla.
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
269
Acele etmeden yaptım, 1 hafta sürdü, ama araya 1.5 gün 29 Ekim bayram tatili girdi. En fazla 2 iş gününde biter aslında.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst