2013 yeni kasa cb125e

Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Honda cb125e yeni kasa cikmis, dijital gostergeli olarak, 2013 yilinda ulkemize gelir mi sizce? ben ayni kasa ile 3-4 yil daha gotururler isi diye dusunuyordum, bu kadar cabuk yenilik
sanirim tum eski kasalari bize kakalarlar artik, diger dunya ulkeri yeni kasa isteriz der, biz de sen cok yasa honda deriz galiba


http://www.youtube.com/watch?v=8fhJ2kedxBs


neden video yukleyemiyorum foruma? resim yukler gibi degil mi? resimler sorunsuz ama video hic yukleyemedim :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Biri babasının hayrına video olarak yüklesin iş yerinde youtube giremiyoruz.::pcgum::
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
yeni baslik acmak istemedim ama bu da 2013 Yamaha XJ6 naked
index.php
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
bilen birisi video eklemeyi anlatabilir mi? insert video tiklayip icine linki koyunca olmuyor

honda yamaha suzuki cinlisi cakmasi hepsi benim canim gibiler, biliyo musun :)
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
bilen birisi video eklemeyi anlatabilir mi? insert video tiklayip icine linki koyunca olmuyor

honda yamaha suzuki cinlisi cakmasi hepsi benim canim gibiler, biliyo musun :)

Kendi bildiğim kadar anlatmaya çalışayım

Youtube linkini kopyalayıp insert video linkinin oraya yapıştır orda soru işaretli bir kısım var onun sol tarafını sil o büyük VİDEO yazan yerleride YT olarak değiştir umarım anlatabildim

[YT]?v=8fhJ2kedxBs[/YT]
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkada tek yay var, digital gösterge, arka disk fren ve Adamları depo üstündeki honda logosu bile kabartma :(
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Türkiye'ye gelse, tekrardan bi CB125 alırım. Öncekini satmıştım...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bu sefer güzel olmuş cb125 fiyatına gelsin bundan bende alırım :)
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Peki EURO 3 Mü en önemli sorularıdan birisi bu
La gerçi bırak 3 ü 5 olsa gene gelmez heralde
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Yok abi yok, yine olmamış bu kafa :mrgreen: Yuvarlak fardan başkası yalan heralde ufak cc lerde, çok sırıtıyor yine :)



CB1100 ü al, her tarafından oranlı sıkıştır koy 150cc motoru sür piyasaya işte ya, çok mu zor :queen:
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
İkide bir kasa değiştirmeyi onaylamıyorum ben, bakımlarda sıkıntı çıkartır.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Güzel fakat düşündürücü şeyler var. Küçük cc olmasına rağmen,
Michelin lastikle geliyor, ince işçilikleri çok detaylı ve arka fren disk. Açıkçası Türkiye'ye bunu vermezler, bunu avrupaya satarlar, bize yine eski kasa devam..
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
vtr 250 keşke gelse dedik geldi. 12 000 e satamadılar geri gitti. enjeksiyonlu innova, dylan gibi motorlar geldi geçti bu ülkeden.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Gelse de arkalar kampana gelir. Göstergede de ne var ne yok söker satarlar :cat:
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Lastikler Michelin mi ben mi yanlış görüyorum? Bi bize mi gider yapıyor bu firmalar anlamadım ki.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Tr ye o motor gelse fiyatı 3500 tl iken michalen takım lastik var diye arka disk diye bilmem ne diye 4000 tl fiyat biçerler, belki daha bile yüksek olabilir, O parayada o motoru Tr şartlarında satamazlar, bunu bildikleri içinde Tr Honda o motoru Tr ye getirmeyecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst