2013 Tvs Apache yağ tavsiyesi

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Yağ değiştirmem lazım hangi yağı önerirsiniz?
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
99
bende 2013 tv kullanıcısıyım ve sureklı castrol 4t 10w50 racing yada 10w40 ıkısındede motor aynı tepkıyı verıyor sıkıntı yaratmıyor :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Ipone kullaniyordum son bakimda motul aldim. Bu 2 yag harici birde mobil yagini begeniyorum. Castrol ise aklima dahi gelmiyor artik.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Castrol power 10-50
Motul 10-50 motulün vites gecislerinin daha yumusak oldugunu duydum fakat deneme fırsatım olmadı
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Alpet 10-40 scooter yagi kullanma da ne kullanirsan kullan... :) bende derhal degisecegim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst