emrb Katılım 2 Eki 2012 Mesajlar 1,426 10 Kas 2013 Konu Yazar #1 Yağ değiştirmem lazım hangi yağı önerirsiniz?
C ceza031 Katılım 16 Ağu 2013 Mesajlar 99 10 Kas 2013 #2 bende 2013 tv kullanıcısıyım ve sureklı castrol 4t 10w50 racing yada 10w40 ıkısındede motor aynı tepkıyı verıyor sıkıntı yaratmıyor
bende 2013 tv kullanıcısıyım ve sureklı castrol 4t 10w50 racing yada 10w40 ıkısındede motor aynı tepkıyı verıyor sıkıntı yaratmıyor
Osırıs1 Katılım 18 Eki 2013 Mesajlar 1,279 10 Kas 2013 #3 ceza031' Alıntı: bende 2013 tv kullanıcısıyım ve sureklı castrol 4t 10w50 racing yada 10w40 ıkısındede motor aynı tepkıyı verıyor sıkıntı yaratmıyor Genişletmek için tıkla ... Bende castrol 4t 10w50 kullanıyorum herhangi bir sıkıntısını görmedim
ceza031' Alıntı: bende 2013 tv kullanıcısıyım ve sureklı castrol 4t 10w50 racing yada 10w40 ıkısındede motor aynı tepkıyı verıyor sıkıntı yaratmıyor Genişletmek için tıkla ... Bende castrol 4t 10w50 kullanıyorum herhangi bir sıkıntısını görmedim
Serk21 Katılım 14 Kas 2008 Mesajlar 3,169 10 Kas 2013 #4 Ipone kullaniyordum son bakimda motul aldim. Bu 2 yag harici birde mobil yagini begeniyorum. Castrol ise aklima dahi gelmiyor artik.
Ipone kullaniyordum son bakimda motul aldim. Bu 2 yag harici birde mobil yagini begeniyorum. Castrol ise aklima dahi gelmiyor artik.
Tİme_shİft422 Katılım 22 Kas 2012 Mesajlar 5,397 10 Kas 2013 #5 Castrol power 10-50 Motul 10-50 motulün vites gecislerinin daha yumusak oldugunu duydum fakat deneme fırsatım olmadı
Castrol power 10-50 Motul 10-50 motulün vites gecislerinin daha yumusak oldugunu duydum fakat deneme fırsatım olmadı
rumelian Katılım 3 Mar 2013 Mesajlar 743 10 Kas 2013 #6 Alpet 10-40 scooter yagi kullanma da ne kullanirsan kullan... bende derhal degisecegim.