2013 Goldwing F6B

Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
75
Yorumları bekliyoruz. Çok başarılı bir tasarım. Mükemmel bir sonuç... :thumleft:


:santa:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
olmamaış racing gibi olmuş çizgisinin dışına cıkmış

hadi al bir intruder de bir tur atayım shadow da olur
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Katılıyorum. Eski goldwing'in oturaklı havası gitmiş, cruiser ile touring arasına sıkışmış acayip bir makine çıkmış ortaya
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Modern çizgileri var ama artçıyı öksüz bırakan bir goldwing,nerde o arkadaki oturma grubu..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
iki oda bi salon olmayan goldwing'i neyleyim ben...desene sıfır değil 2.el alacağım...:joker:
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
75
Goldwing ayrı, Goldwing F6B ayrı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

olmamaış racing gibi olmuş çizgisinin dışına cıkmış

hadi al bir intruder de bir tur atayım shadow da olur

İnşallah Erkin abi var aklımda bir şeyler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst