2012′de MotoGP’de Kaç Yarışçı Olacak ?

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gelecek sene düşük bütçeli takımların CRT motoru ile yarışmasına izin verecek ve gridin yarısını bu motorlar oluşturacak.

MotoGP’nin önde gelen takımlarının yanında Aspar ve Gresini CRT motorlarıyla yarışacak. Aynı şekilde Forward Racing, Ioda Racing Project, Speed Master, BQR ve Paul Bird Racing takımları da CRT motorlarıyla spora giriş yapacak. Paul Bird Racing, Superbike serisinde yarışıyordu.

2012 MotoGP şampiyonasında yarışan 21 yarışçı olacağı açıklandı.

İşte 2012 MotoGP Katılımcı Listesi
No Pilot Takım Motor
1 Casey Stoner Honda Team Honda
4 Andrea Dovizioso Yamaha Tech 3 Yamaha
5 Colin Edwards Forward Racing Suter
6 Stefan Bradl LCR Honda MotoGP Honda
8 Hector Barbera Pramac Racing Team Ducati
9 Danilo Petrucci Ioda Racing Project Ioda
11 Ben Spies Yamaha Factory Racing Yamaha
13 Anthony West Speed Master ART
14 Randy de Puniet Aspar Team MotoGP ART
17 Karel Abraham Cardion AB Motoracing Ducati
19 Alvaro Bautista Honda Gresini Honda
20 Aleix Espargaro Aspar Team MotoGP ART
22 Ivan Silva BQR BQR-FTR
26 Dani Pedrosa Honda Team Honda
35 Cal Crutchlow Yamaha Tech 3 Yamaha
46 Valentino Rossi Ducati Team Ducati
51 Michele Pirro Honda Gresini Ftr
68 Yonny Hernandez BQR BQR-FTR
69 Nicky Hayden Ducati Team Ducati
77 James Ellison Paul Bird Racing ART
99 Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing Yamaha

Moto Aktüel
Online Motosikllet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • Racing Wallpapers motogpflagonfire.jpg
    Racing Wallpapers motogpflagonfire.jpg
    28.4 KB · Görüntüleme: 5,594
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
diğerleri malesef kuru kalabalık
şampiyonluk bir kaç ismin dışında olmuyor
suzukide ayrılmıştı zaten keşke tüm motosiklet markaları olsa ,müşterek takımlar olmasa :S
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Vay anasını sayın seyirciler, bu günleri de mi görecektik. Demek SupertStock1000 2.si MotoGP'ye dikey geçiş yapmış... Ayrıca standart motor kullanımına izin verilmiş...

Tekrar söylüyorum, heyecan, aksiyon, renk olarak WSBK nın eline su dökemez hale geldi MotoGP. BritishSBK bile daha heyecanlı, emin olun.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Honda ve Yamaha ya suzuki,kawa,ducati gibi markalar bile kafa tutamazken,standart motosikletlerle Gp ye katılacak takımları izlemek ilginç olacak herhalde.Bu takımların fabrika takımlarından kaç tur fark yiyecekleri tartışılacak sanırım:mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
aslına bakarsanız bence, motogp'de tüm takımlar standart modelleriyle yarışsa daha mantıklı olur...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
aslına bakarsanız bence, motogp'de tüm takımlar standart modelleriyle yarışsa daha mantıklı olur...

O iş biraz yaş. seri üretim motorların zaten dizayn ve boyut olarak içine ettiler bu süperbike için. Mini minnacık 1000'likler çıktı. Kenan bile diyordu 2008 1000RR nin Şampiyon olduğu 2007 600RR sinden çok daha ufak bişey olduğunu alışmaya çalıştığını.

Yani bende isterim böyle bişey hatta çok heycanlı olur ama işler sarpa sarar.

De ben CRT nin açılımı anlamadım bitek benmi bilmiyorum. Motoru modifiyeli seri üretim şasi mi prototip olucak yani?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Eh işte onun gibi bişey... Motoru da tam seri üretim değil galiba. Yani SBK dakinin aynısı değil ama orjinal MotoGP ler kadar da baştan aşağı prototip değil.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
moto gp yi çok özledim arkadaşlar yarış takvimini bilen varmı ?

birde bu ısle of man TT mi ne var oda dehşet bişey onu nasıl izleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst