2011 cbf ve 2011 tvs kullanıcıları (help me) :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbf 250 derken twister alıcagım motor da twisterın ne gibi kronik sorunu var ? :(

Sayayım mı?

Yağ eksiltir , zincir dişli takımı bozulur 1.000 TL masraf çıkarır.Ekzantirik gergisi sürekli bozulur.Yedek parçaları cbf150'den 10 kat pahalıdır.Titreşimlidir.Direksiyon aşşağıda olduğundan eğik oturursun belin ağrır.Gerisini daha tecrübeli arkadaşlar anlatsın.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Sayayım mı?

Yağ eksiltir , zincir dişli takımı bozulur 1.000 TL masraf çıkarır.Ekzantirik gergisi sürekli bozulur.Yedek parçaları cbf150'den 10 kat pahalıdır.Titreşimlidir.Direksiyon aşşağıda olduğundan eğik oturursun belin ağrır.Gerisini daha tecrübeli arkadaşlar anlatsın.

ekzantirik gergisi bozulan motor yüksek devirde veya dip gazda ses yaparmı?
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
Sayayım mı?

Yağ eksiltir , zincir dişli takımı bozulur 1.000 TL masraf çıkarır.Ekzantirik gergisi sürekli bozulur.Yedek parçaları cbf150'den 10 kat pahalıdır.Titreşimlidir.Direksiyon aşşağıda olduğundan eğik oturursun belin ağrır.Gerisini daha tecrübeli arkadaşlar anlatsın.

vay hepside başımıza geldi :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 ----------

ekzantirik gergisi bozulan motor yüksek devirde veya dip gazda ses yaparmı?

egzentrik zinciri gevşemiştir.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
vay hepside başımıza geldi :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 ----------



egzentrik zinciri gevşemiştir.

nasıl iş arkadaş birisi der piston birisi der normal bu ses.
kendime cbf150 bakarken ikinciel cbf250 kullanan çocuğa denk geldim, şunu sende sür dedim ses geliyo bak dedim meğer cbf150 o da kullanmış ekzantrik gergisinden demişti. arkadaşın motorda yapıyor peki değişmesimi lazım.
cbf250 de gürültülü çalışıyo çocuk dinle bak bu da gürültülü demişti.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
hatırladıgım kadarıyla cbf 250 de egzantirik 500 tl olması lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst