2010 MotoGP taslak takvimi açıklandı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
FIM, MotoGP Dünya Şampiyonası 2010 geçici takvimini açıkladı. Buna göre gelecek yıl 18 yarış olacak.
Taslak niteliğindeki takvimde Silverstone, 1980’den bu yana ilk kez MotoGP’ye ev sahipliği yapacak. Normalden bir ay önceye alınan İngiltere Grand Prix, buna göre 20 Haziran’da geçilecek.

Macaristan’daki Balatonring pisti ise 18. yarışa ev sahipliği yapacak. Balatonring’in geçtiğimiz yıl takvime girmesi planlanıyordu. Ancak zamanında tamamlanamadığı için takvimden çıkarılmıştı.

Bu arada sezon her zamanki gibi Katar Grand Prix ile başlayacak. Yarış akşam geçilecek. Dutch TT ise geleneksel olarak Haziran ayında Cumartesi günü düzenlenecek.

Bu arada yarışlardan herhangi birininin iptal edilmesi halinde, İspanya’daki Motorland Aragon pisti yedek olarak ev sahipliğine hazır olacak.


April 11 * Qatar Doha/Losail

April 25 Japan Motegi

May 2 Spain Jerez de la Frontera

May 23 France Le Mans

June 6 Italy Mugello

June 20 Great Britain Silverstone

June 26 ** Netherlands Assen

July 4 Catalunya Catalunya

July 18 Germany Sachsenring

July 25 *** United States Laguna Seca

August 22 Czech Rep. Brno

August 29 Indianapolis Indianapolis

September 5 San Marino Misano

September 19 Hungary Balatonring

October 10 Malaysia Sepang

October 17 Australia Phillip Island

October 31 Portugal Estoril

November 7 Valencia Ricardo Tormo - Valencia



* Akşam Yarışı

** Cumartesi

*** Sadece MotoGP sınıfı

Kaynak:
Türkiye F1
 

Ekli dosyalar

  • n500571_group.01.original.jpg
    n500571_group.01.original.jpg
    25.3 KB · Görüntüleme: 2,131
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Her sene planlanan ve resmi takvim açıklanırken birer kez aklımıza gelir; veryansın ederiz, bizim de pistimiz, biz de yarış isteriz diye...

Neredeydik o zaman elimizdeyken pist, yer alırken takvimde?
Bedava biletlerle bile gitmedik. O kadar yer bir yana, çoğu tribün bile açılmazken, açıklardan da bir tane bile dolduramadık...
İstatistik açıklandı, seyirciler arasında Türk'ten çok yabancı vardı.
Standlar açıldı, satıştan çok hırsızlık kayıpları geldi gündeme...

Şu şartlar altında, içim gidiyor ama; iyi kakaladık Ecclestone'a diye bile düşünüyorum zaman zaman.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
aklımdan geçiyodu acaba istanbul park varmıdır olsada bizim tayfayı toplasak gitsek diye ancak görememek çok üzücü:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst