Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 2,408
Ellemeden oturmadan nasıl tanıyıp alıcaz motoru diyen arkadaşalr var.
Şimdi diyelimki cebinizde para hazır, gerçektende kafanıozda alacağınız motoru bitirdiniz.
Sıra fuarda canlı canlı ellemeye geldi, e gittiniz standa motorun önünde sıra var :mrgreen:
Ne diyeceksiniz stand görevlisine, indir bunları ben bincem benim param var mı
Kafadan motora oturulması yasak olduğu zaman siz gidipde alıcı olduğunuzu belli ettiğinizde bi kaç sayfa önce yazdıklarım geçerli.
Yahu bi benmiyim çömelip motorun ayrıntılarına bakan?
Oturmanın serbest olduu markaların standında hiç bir motoru inceleyemedim. Bırak incelemeyi bazı motorları zor gördüm.
Niye?
Oturma kuyruğu var :mrgreen:
Sadece ziyaretcilerin oturmasına değil, mankelenrin de oturmasına karşıyım ben.
Kalkın motordan kardeşim, incelicem ben. Eğilcem bakcam ayrıntılarına, kurcalıcam.
dimi mankenler varken bakamıyorsun yalancı :queen: