2009 Yamaha YZF R1

Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
52
Öncelikle honda denen makinaya çirkin diyemezsin.Sen hiçbir emek verilen birşeye çirkin diye alay edemezsin.artı yukarıda bulunan makina yamaha, sezmeme rağmen vefkalede güzel
 
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
193
ahh be sen bu motora kuban ol tipsiz falan demişin ama verseler bende önde koşarsın almak için taş gibi motor neresi çapsız kusursuz bir alet:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst