2009 Yamaha YZF R1

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Egsoz konusunda Yamaha'yı eleştirmek pek doğru olmaz.
Normlara uymak için zorunluluktan böyle hayvani şeyler yapmak zorunda kalıyorlar.
Yakında nasılsa bir sürü firma egsoz yapar.
Daha şık bir hale getirirler.
Fakat kuyruğu madem bu kadar kısalttın, keşke alta alsaydın diye bağırmak istiyor deli gönül.:)

Aslında bu yeni modelde enteresan başka şeyler var.
Big-bang motora dönmüşler.
Kawasaki bu motordan faydalanamamış, geçtiğimiz hafta tekrar screamer motora dönmüştü.
Bakalım Yamaha bu motorla ne yapacak?
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Abi o farlar ne öyle ya.. :farao:
Ihhhhh bu sefer olmamış YAMAHA... :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bence sevimli bir ikili oldular.:)

r1.jpg
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
değişik Olmuş ama pekte begenmedim.. FZ6R buna göre biraz daha İyi Duruyor... Daha heyecanlandırdı o beni.. Ama R1 De hayır yok :mrgreen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Güzel olmuş hatta süper olmuş diyebilirim, niye çünkü önyargılarımı kenara bırakıp eski R1 fotolarına bakmadan ve bunu yeni çıkmış bir model gibi düşünüp baktım fotolara.

Gerçekten güzel olmuş, ama yadırgıyorsunuz göz aşinalığınız olmadığı için.

1995 yılında motosiklet dergisi alıp (dergi alabilmek için para biriktirirdik be yuh :mrgreen:) bu tarz modellere bakıp bakıp iç geçirirdik...

FZR100095_bl_3r%2019_tcm71-233769.jpg
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
ben genede popo konusunda ısrarcıyım :p
yamaha r1 serisinde bence en sağlıklısını 2005 - 2005 kasasında.. her konuda..

eheuehe bendende ihinci sipariş canem beyaz olsun popondaki granaj rengi :p:p:p

Valla makına değişik bi çalışma olmuş ama ben 2005 r1 imle mutluyumm :cherry::cherry:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Farlar şaşı bir WALL-E'YE BENZEMİŞ, motor biraz daha kaslanmış gibi gözüküyor, ama birkaç arkadaşın dediği gibi gözümüz alışabilir zaman geçince.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
motor resmen şaşı olmuş biri vursun kafasına düzelir belki....:mrgreen::pr:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motoru beğenmeyenler photoshop denemelerine başlamışlar bile..

ouwosw.jpg


Egzoz R6 gibi olsa nasıl olur...
r1mockik5.jpg









ce2.jpg



09headlights.jpg


09cluster.jpg


ukr1backmu4.jpg


2009yzfr1static01tcm422yo1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
kw cinsinden gücü beygir gücüne çevirmek için 1,36 ile çarpabilirsin.
yani 78,1*1,36=106 beygir eder ki bu kesinlikle yanlış, R1 180 beygir'den aşağı olamaz, verdiği kw sayısı yanlış :)
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
kw cinsinden gücü beygir gücüne çevirmek için 1,36 ile çarpabilirsin.
yani 78,1*1,36=106 beygir eder ki bu kesinlikle yanlış, R1 180 beygir'den aşağı olamaz, verdiği kw sayısı yanlış :)

Çalışmadan geliyosunuz hocam.
esek.gif

Yazdık ya 182 beygir diye.
at_kostur.gif


:mrgreen:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
201
kim bunun tasarımcısı ya bu adam da kovulmassa 2010 modelleri görmek bile istemiyorum :p
farlar da iğrenç olmuş, zaten kuyruk da kısa ne yapmaya çalışmışlar anlamadım :cherry:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Nedense yeni R1 hoşuma gitti...Hava girişlerinin farların altından alınıp şimdiki yerlerine konulması hava akışının daha düzgün ve sürtünmenin az olması için çok mantıklı ve basit bir çözüm olmuş.Bu esnada ön taraftaki yırtıcı hatlardan biraz ödün verilmiş ama eski hava girişleri de "göz altı torbaları" gibi görünüyordu bence.

Böyle %100 daha iyi görünüyor diyemem ama kesinlikle daha "yeni" duruyor bu motor.Bunun sebebi Nemrut'un da vurguladığı gibi işçilik kalitesinin artması olabilir.Bence fuarda birebir görünce insanların dibi düşecek gene:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
r1200943tb4.jpg


Bu fotografi kim cekmis acaba?
Mustafa abinin de dedigi gibi... Yam...aha... aha aha hahahaha...
Hemen yaris grenaji dokun su motora :p

O da nesi?
09headlightspj6.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst