2009 Yamaha YZF R1

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Eveettt..
Hangimiz daha çirkinini yapacak yarışmasının ilk cesur motosikleti Honda CBR 1000 RR modelinin yaratıcılarının hala işsiz kalmamasından cesaret alan Yamaha;
"Biz daha çirkinini yaparız"
sloganıyla yola çıktığı R1 modelini nihayet sitesinde yayınladı.:)

Bakınız neler yapmışlar.:p

09MS_YZFR1_blu_S1_ff43e7c6.jpg


09MS_YZFR1_blu_S2_830d237d.jpg


09MS_YZFR1_blu_S3_7cac1c40.jpg


09MS_YZFR1_blu_S4_bb08da4f.jpg


Tabii hepsini maviye boyamamışlar.:)
(gerçi ne farkeder ki?)

09MS_YZFR1_blk_S1_f5b567e0.jpg


Aaaa!!! Bu ilginçmiş..
Demeniz için şunu da ekleyeyim.

09MS_YZFR1_yel_S3_ea8fd4c1.jpg


09MS_YZFR1_wht_S3_11433650.jpg



Daha fazla fotoğraf için şurayı tıklayın.

Şurayı

Videosunu seyretmek için burayı tıklayın..

Burayı

Asıl mevzu teknik özellikler ama biraz bekleyeceksiniz.
Hadi hayırlı yorumlar....

Arkadaşlar;
teknik karnesini Fransızcadan çevirmeye uğraşamayacağım.
Ben neyi merak ettiğinizi tahmin ettiğimden onları yazıvereyim.:p
Darılma gücenme olmasın.

Motosikletin boyutlarında değişiklik var ama maalesef tam 206 kg.
Yalnız sitede bu ağırlığın kuru ağırlık mı, yoksa herşey dahil ağırlık mı olduğunu yazmamışlar.
elden_ne_gelir.gif


Güçte herhangi bir değişiklik yok.
78.1kw güç öngörmüş yapanlar.
İçinizdeki zeki arkadaşlar bu kw muhabbetini beygir cinsine çeviriversinler bi zahmet.

Ha bu gücü 10000 devirde veriyor.
Tork da 7000 devirde 90,3 nm

Başka başka!
dusun.gif


Hah!
Deltabox V aliminyum şase var.
Önde çift arkada tek disk var.
Hala 6 vitesli...:)

Ekleme:

Motosikletin güç mevzusuna geç de olsa ulaştım.
12500 devirde 182 hp güç üretiyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Öncelikle paylaşım için teşekkürler :)

Yorum: Ya ma ha ha ha ahahahahaha. :queen::queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
Egzos u çok çirkin durmuş.
kafa grenajıyla ilgili olumsuz yorumlar gelecektir birazdan ama bence yollarda görmeye başladıktan sonra bukadar yadırgamicaz alışıcaz o farlara...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
abi o nasıl far öle yaa uzaylı gözü gibi :) ekzozlar ve kuyruk çamurluğu harika :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
2 saattir bunu tartışıyoruz msn de..
yamaha da nda ümidi kesmiştim zati, tek ümidim suzy kadlı.. umarım oda üzmez bizi:)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
2009 model bir motosikletten beklenen bir görüntü yok motorda:farao:

Teknik özellikleride bir gelsin bakalım ama yıllar geçtikçe görüntü bozulacakmı acaba:silent:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Gözleri patlak patlak olmuş. Tiroidin Graves hastalığına yakalanmış teyzeler gibi...


Kafa grenajlarının çirkinleşmesinin sebebi aerodinaminin düzeltilmesi için farın geriye çekilmesi gerekiyormuş. Bu yüzden yeni Honda ve Yamaha SS'ler böyle. Suzy de böyle olacak emin olun...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
harbi butun aksam yamahanın rezilliginden bahsettik inş fotografı ceken kotu cekmiştir:p

ben bitek siyah olandan hoslandım brz gerisi yalan olmus:queen::queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Öncelikle paylaşım için teşekkürler.:rendeer:

1000RR dan sonra şaşırmadım zaten yenilik yapıcaz diye ne halt yiceklerini şaşırdılar topluca.Farları çok çok kötü durmuş,plakalık ne ayak çözemedim zaten.Kuyruğun şekli hoşuma gitti sadece motorun gerisi yine yalan olmuş:farao:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Teknik özelliklerin bir kısmını ilk mesaja ekledim....
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Yandan aynı.

Önden yerli üretim Pejo J9 minibüse benzemiş.

a__peugeot_j9_neu1.jpg


Arkadan ona bile benzememiş.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
306
ben hayır demem, alıp beğenmeyen varsa fitre zamanı tam, sevaba girin :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
popoma bir kafa granajı yapıyım :p

birde başka tarafıma eksoz :p

bakın bakaLım sedo2009 nasıl olur :D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yamaha bu ne? Hadi Hondacigim bir derece de...
Guzel bir yeri var mi diye bakiyorum.... I ih bulamadim.

Kisisel gorunum siralamasinda Yama sonuncu sirayi alirken , son durum su sekilde...
1-Honda 1000RR
2-Kawa Zx-10R (nami diger bocek)
3-Yamaha R1

Sira Suzuuu'da... Haydi suzu , bakalim daha cirkinini yapabilecek misin?
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Farları yanınca şaşı çekirgeye benziyor::deliir::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst