2009-ÖSYS Merkezi Yerleştirme Sonuçları Bugün Açıklanıyor...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Umarım tercih yapan dostlarım arzu ettikleri yere yerleşebilirler... :cat:

OSYM'nin sitesindeki duyuru ;


2009-ÖSYS Merkezi Yerleştirme Sonuçları

(11.08.2009)



14 Haziran 2009 tarihinde yapılan 2009 Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS) ile 21 Haziran 2009 tarihinde yapılan Yabancı Dil Sınavı (YDS) sonuçlarına göre yükseköğretim programlarına merkezi yerleştirme işlemleri tamamlanmış olup, sonuçlar 12 Ağustos 2009 Çarşamba günü saat 09.30’dan itibaren ÖSYM’ye ait aşağıda gösterilen internet adresinden öğrenilebilecektir.

Yerleştirme sonuçları ve kayıt işlemleri ile ilgili basın duyurusu da aynı saatte ÖSYM’nin internet sayfasında yer alacaktır.

Kamuoyunun bilgisine sunulur..



Prof. Dr. A.Ünal YARIMAĞAN

ÖSYM Başkanı

İnternet Adresleri:

http://osys.osym.gov.tr

http://osys2009.osym.gov.tr

(ç)alıntıdır.:bounce:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hadi bakalım..Herkesin hak ettiği bölüm/üniversitelere yerleştirilmesi dileğiyle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst