2009 Honda 1000RR ABS - 2009 Honda CBR600RR ABS

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
[bos]2009 Honda CBR600RR ABS
1cbr600rr-red-right.jpg

1cbr600rr-right.jpg

1cbr600rr-red-white-right.jpg

cbr-600rr-chain.jpg

cbr600rr-abs-close-up.jpg

cbr600rr-abs-light.jpg

cbr600rr-back.jpg

cbr600rr-dash-close-up.jpg

cbr600rr-exhaust.jpg

cbr600rr-front-detail.jpg

cbr600rr-green-threequarter.jpg


2009 Honda 1000RR Fireblade ABS
01-2009-Honda-Fireblade-black.jpg

02-2009-Honda-Fireblade-grey.jpg

03-2009-Honda-Fireblade-repsol.jpg

04-2009-Honda-Fireblade-repsol-rear.jpg

05-2009-Honda-Fireblade-abs-front.jpg

06-2009-Honda-Fireblade-front.jpg

07-2009-Honda-Fireblade-riders-view.jpg

08-2009-Honda-Fireblade-clocks.jpg

09-2009-Honda-Fireblade-engine.jpg

10-2009-Honda-Fireblade-airbox.jpg

11-2009-Honda-Fireblade-exhaust.jpg

12-2009-Honda-Fireblade-swingarm.jpg

13-2009-Honda-Fireblade-rear-brake.jpg

14-2009-Honda-Fireblade-rear-wheel.jpg

15-2009-Honda-Fireblade-abs-unit.jpg

16-2009-Honda-Fireblade-dash.jpg

19-2009-Honda-Fireblade-side-black.jpg

20-2009-Honda-Fireblade-side-grey.jpg

21-2009-Honda-Fireblade-repsol.jpg
[/bos]
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
SS motosikletlerde abs konusu çok tartışıldı ve sonuç olarak honda her iki modelinede abs ekledi. İlerleyen yıllarda bunun nekadar başarılı bir uygulama oldugunu hep beraber görecegiz.

Paylaşım için tşk.
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
2 hafta Önce Bu makineden Gördüm Siyah Fireblade Sesi braz standarttan farklı gedi..
zaten Tipinden bahsetmiyorum ama sesi Biraz 4 silindir sesinden çok F16 Kalkış sesi gibiydi :mrgreen: Yok ama şaka bi yana Öyle... :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper abii Honda Hayat Onda:cat:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Nihayet SS alabileceğim. Aslında ABS'li SS'lerin önce Suzuki tarafından çıkarılmasını arzu ederdim, ama olsun bir de Honda'yı deneyelim. Bugüne kadar SS almamamın sebebi ABS olmaması idi.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
600RR ın kuyruğu yine öyleee :pale:
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
normalde fireblade hastasıyım ama 600rr daha güzel olmuş renkleri falan çok güzel
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
acaba imza toplasak şu 1000RR ın uretimine son verirlermi :D :D:D
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
harbiden yaaw..şu motorun ön grenajını batırdılar..DÜÜZELTİİNN ŞU ÖN GRENAJIIII:pr: ESKİ HALİNE GETİRİN BEE::angry2:: motorun herşeyi çok güzel bi tek şu grenajı iğrenç bi de bu yenileri çok yağ yakıyo diye duymuştum..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
2008 1000 RR alana 1000 litre yag bedava :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
600RR çok çekici ::142::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst