2009 cbr 600 rr bakış..

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
baklayıp gormek en mantıklısı mutlaka bır duzeltme yapılmıstır dıye umuyorum gercı dedgınız sorunu ılk defa duydum ama...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
51
arkadaşlar unutmayın ABS var bu makinede honda kendini yine aşmış ilk fırsatda alacağım
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
fotolardan gordugum kadarıyla grenajlar 2007-2008'e göre biraz değişmiş.
şanzıman kapagı, alternatör kapagı grenajlarla kapatılmış.
bunların dışında abs'li 1000RR ve 600RR bildigimiz gibi bir abs'ye sahip olmayacagı söyleniyor.
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
bunu yapanlar ınsan olamaz.kesin uzaylı bunlar.Allah'ım bana da soyle uzaylı makınası nasip eyle......
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
SS aslında benim tarzım fakat fiziki ve ailevi şartlardan dolayı uzağım bu makinalara:salut:
Harika bir motor gerçekten.Renklerde hoş olmuş.
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
14
offfffffffffffffff ulan offffffffffffffffffffffffff bayıldım bee hele en üstteki modeli mavi renkte fiyatını
söyliim şimdiden 600rr 23-24.000TL 1000RR 26-28.000 TL:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Arka stop lambasını egzostla kuyruğun arasına alabilirlerdi bence.Çok göze battığını düşünüyorum.Bunun dışında gerçekten çok hoş bir makine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst