2009, Avrupa ‘nın En İyi Beş Modeli

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Fransız motosiklet dergisi Motorevue, 2009 yılının en iyi 5 modelini yazmış.

Yeni Aprilia RSV4 ve Ducati 1198 listeye girerken kalan üçlü tamamen çıplaklardan oluşuyor. Yamaha VMAX, Ducati Streetfighter ve Triumph Street Triple, fransız motosiklet dergisinin Avrupa ‘nın en iyi 5 modeli listesine girmeyi başarmış.

Yamaha VMax

Ducati 1198

Aprilia RSV4

Triumph Street Triple

Ducati Streetfighter

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • Kopyası-1455x.jpg
    Kopyası-1455x.jpg
    14.4 KB · Görüntüleme: 4,933
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
kuzguna yavrusu şahan gibidir. demek asya 6. oldu, sağlık olsun :)
hep 4 silindir cadde makineleri (triumph 3). türlere göre ayrı bir değerlendirme daha makbuldür bence.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Motosiklet İtalyan işidir diyorum yok yaw diyorlar alın işte size doya doya bakın :p
 
Katılım
24 Tem 2008
Mesajlar
210
kuzguna yavrusu şahan gibidir. demek asya 6. oldu, sağlık olsun :)
hep 4 silindir cadde makineleri (triumph 3). türlere göre ayrı bir değerlendirme daha makbuldür bence.

hayır hayır 6. çelik crown 150... :p :queen:
aslında burda verilmemiş en iyi off-road performansına sahip cruiser... :queen:
bizzat test ettim.. :p
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
avrupa seçince ilk 5 e 4 italyan giriyor :p
streetfighter çok agresif görünüyor
kötü motor yoktur her sınıfın karşılaştırılması kendi içinde yapılır
çıplaklarla hır hırların :p aynı sınıfta karşılaştırılmaması gerektiğini düşünüyorum
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Gerçekten de İtalyanlar olaya damgasını vurmuş.


V-Max ise zaten eski modeliyle de efsaneleşmiş tam bir V4 tork canavarı.

Triumph, İngilizlerin ayrıcalıklı olma inadıyla, prestij meselesi haline getirip gelenekselleştirdiği dünyadaki tek 3 silindir üretimiyle, kendine özgü çizgisini korumaya devam ediyor. Tabiiki kalitesi tartışılmaz. Yanlış hatırlamıyorsam Rolls Royce otomobilleriyle aynı fabrika üretiyordu bu motorları.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
avrupada en iyi seçilebilir . ama motorları görünce avrupalının bu işten pek anlamadıgı kanısına vardım.
 
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
6
Vmax in tanıtım filmini izledim adamlar motoru öle bi tanıtolar ki tmm işte buldum ben motoru mu hadi gidip alayım diyosun ama para söz konusu olunca bütn hayallerin cam kırıkları gibi düşüyo :D ''Hızı ve adreneli içinizde hiç bu kdr hissetmemiştiniz...'' buydu galiba tanırım filmindeki söz çok hoşuma gitmişti :)
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nedir burda "en iyi" kriteri? kim seçmiş, kim test etmiş, kim oylamış. hastayım bu "en iyi 5'li - 10'lu - 15'li" muhabbetlerine zaten.

haaa, bana göre en iyi motor hangisi midir? en iyi motor kapımda duran ve benim olandır. gerisi yalandır...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
nedir burda "en iyi" kriteri? kim seçmiş, kim test etmiş, kim oylamış. hastayım bu "en iyi 5'li - 10'lu - 15'li" muhabbetlerine zaten.

haaa, bana göre en iyi motor hangisi midir? en iyi motor kapımda duran ve benim olandır. gerisi yalandır...

son cümleye aynen katılmaktan başka bir seçenek göremedim kendi adıma :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst