2008 Transalp videosu

Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
2008 Transalp'in tanıtım videosu, bence çok güzel olmuş. Motosiklet hakkında enduro mu değil mi sorularına da Honda güzel bir cevap vermiş. Videodan motosikletin kullanım amacı ve ne için üretildiği de açıkça beli oluyor. Hafif arazi, şehir kullanımı ve uzun yol için üretilmiş resmen...

[yt]LNh1MsDA9Qw[/yt]​

video linki: http://www.youtube.com/watch?v=LNh1MsDA9Qw
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gerçekten güzel video hazırlamışlar. Görüntü ile müzik muhteşem uyum sağlamış.

Birde dağ bayır sahneleri olunca tadından yenmez hale gelmiş:cherry:

Paylaşım için çok tşk.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160

daha motorlar piyasaya bile sürülmeden videolarını mı karşılaştıracağız şimdi, yok yamaha iyi honda iyi diye..

belli ikisi de iyi motor.. bence videolar arasında da öyle acayip bi fark yok.. tenere'nin videosu da çok zor bir off road'da çekilmemiş... ikisi de benzer motosikletler sonuçta...

ama kağıt üzerinde en azından tenere'nin 660 cc'lik 45 HP'lik (maksimum 50 HP) motoru transalp'in 680 cc'lik 66 HP'lik motorunun gerisinde diye düşünüyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
amacım motorların karşılaştırmasını yapmak değil zaten,sanırım sizde tanıtım videosu için koymuştunuz

müziğinin kulağıma daha tanıdık geldiği için herhalde tenere'nin videosu hoşuma gitti

yoksa her ikiside almak için hayaller kurduğum motorlar:cat:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
amacım motorların karşılaştırmasını yapmak değil zaten,sanırım sizde tanıtım videosu için koymuştunuz

müziğinin kulağıma daha tanıdık geldiği için herhalde tenere'nin videosu hoşuma gitti

yoksa her ikiside almak için hayaller kurduğum motorlar:cat:

pardon yanlış anlamışım ben.. videoları değil de motorları karşılaştırdığını sanmıştım.. :)
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
translap güzel bir motosiklet; ama ön tekeri bence biraz daha kalın olabilirdi,daha güçlü bir görünüm katardı motora...
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
77
aman tubis(tatlım) görmesin valla......ama fena olmamıs video ne de olsa transalp dimi ama:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Çok oldu aşkım ben göreli :p Ama yorum yapasım gelmiyo artık, yaz yaz nereye kadar dimi ama :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst