2008 Suzuki Gsx-r 600 Bakın derim

Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Ya iyi hosta bu ss makinalari git gide ufaltiyorlar. 1.85'lik adamin altinda papyon gibi durur bu. Kafasi camin arkasindan tasar :) .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
suzuiki 2008 de hiç bişi yapamaz...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bence 2007 kasa çok daha güzel .. far hiç olmamış !! madem tek far dizaynından vazgeçmiyorsun suzuki olarak .. çift farla neden birleştiriyorsun ?? gövde olarak depo R1 i anımsattı bana fakat klasik susuki grafikleri ve kuyruk ben GSX-R ım diyor
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
qwertyuıop: neden? Mondial manyak bi 600'lük mü çıkartıyor?
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
eskı cızgıler daha ııdı sankı neye benzetecekler motorları 2 sene sonra bunu cıdden bılemıorum....ama gıd gıde ıgrenclesıo tıplerı ama hakkaten far tasarı bence cok gusel olmus
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
ben egzozu beğenmedim...gerçi en sevdiğim egzoz tipi selenin altında olan 600 rr deki gibi olan yani:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst