Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Tasarım ödülü alsa ne farkeder ki?
600RR en güzeli.. R6'nın ön farları iğrenç..(BENCE)
Bunlar kişisel yorumlar.. Bu bana göre böyledir, sana göre öyledir.. :cat:
bence 2007 kasa çok daha güzel .. far hiç olmamış !! madem tek far dizaynından vazgeçmiyorsun suzuki olarak .. çift farla neden birleştiriyorsun ?? gövde olarak depo R1 i anımsattı bana fakat klasik susuki grafikleri ve kuyruk ben GSX-R ım diyor
eskı cızgıler daha ııdı sankı neye benzetecekler motorları 2 sene sonra bunu cıdden bılemıorum....ama gıd gıde ıgrenclesıo tıplerı ama hakkaten far tasarı bence cok gusel olmus