2008 Model Yamaha R6S motorum istanbul şişli perpadan çalınmıştır

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bu dediğin formulle motosiklet hırsızlıgı yapan bir cete yakalanmıştı.
biraz kurcala istersen o işi
zaten calan adamlarda motosiklet servisi imiş. 10 12 tane motoru geri aldı sahipleri diye duymuştum.
adamın honda yamaha özel servisi var adamın motosiklet hırsızlıgından sabıkası var
sence durumu izah etmiyor mu bu durum?
umarım bulabilirsin motosikletini
r6 da evlat gibi motor
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
265
Çok geçmişler olsn perpaya yakınım içim acıdı görürsem bende indiririm merak etme
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
8
Gecmis olsun insallah bulunur dicemde kim bulucak onu bilmiyorum 1 ay once benim sym grs 250 evin onuden calindi halen bulunamadi polis bisey yapmiyoo
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
126
geçmiş olsun kardeşim öncelikle aynı kişiler benim fazerimide çaldılar güvenlik kamera kayıtları var burda çalıntı ilanlarında birisi cok zayıf biride uzun boylu benim motoru dl 650 suzıkı ile götürmüşlerdi demekki onu da parçalamışlar bu bmv de buyuk ihtimalle Galatasaray lisesinin önünden çalınan 650 dir bundan 3 ay önce gitmişti emin ol ki yakınlarda bir minibüs vardır o motoru koyacak iterek belli bi yere kadar gidiyorlar ya kırmızı yandan tek camlı bi hyunday yada aynı eşgal beyaz bi hyunday tabiki bunlar da çalıntı haberin olsun ben kırmızıyı araştırdım 1994 model ford kamyon cıktı yani plakada sahte dikkat çekmemek için takılmış..
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
139
direksiyon kilidi dısında herhangi bir guvenlik onlemi varmıydı acaba? hırsızlıgın oldugu saatler neydi?

gecmis olsun
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
9
Geçmiş olsun arkadaş. Bu bölgede çalisan bir çete var. Benimde yamaha fazerim gectigimiz hafta perpanin altindaki halil rifatpaşa mahallesinden çalindi, polisin ilgilendiği yok. Bir çikisi birde girisi olan bir sokak, kamera kayitlarini inceleseler bulurlar ancak yapmiyorlar.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Yazıklar olsun polise , bunları önemsiz vaka olarak görüyorlar galiba ?
Geçmiş olsun hocam, Umarım Allah yardım eder.
İçim Acıdı, Gül gibi motor.
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
51
işte çalan şerefsizlerin görüntüsü....

td8g3.jpg

td8gm.jpg

td8ht.jpg
 
Katılım
22 Nis 2013
Mesajlar
22
Geçmiş olsun umarım kısa zamanda bulursunuz.
22.10.2013 HÜRRİYET GAZETESİ 3. SAYFA HONDA 600 RR 34 ZA 4968 ÇALINAN MOTORUMUZ VE MOTORLULARI İLGİLENDİREN HABER TAM SAYFA YAYINLANMIŞTIR. BU GİBİ DURUMLARIN SON BULMASI İÇİN UMARIM BİR BAŞLANGIÇ OLUR. BU DAHA BAŞLANGIÇ BULUNANA KADAR ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR. TÜM MOTORCU ARKADAŞLARIMIZIN PAYLAŞMASINI RİCA EDERİZ. MOTOR BULUNAMASA DA HIRSIZLARA KARŞI BASKI İÇİN GEREKLİDİR.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151781481048051&set=a.10151781487758051.1073741828.746758050&type=1&theater
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
51
işte çalıntı anının videosu arkadaşlar...

http://www.motosiklet.net/forum/calinti-motor-duyurulari/123656-motor-hirsizlarinin-videosu.html
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
83
napiyolar bu calinan onca motoru acaba merak ediyorum parcaliyolarmi çeçmi yapiyolar hem calarken mutlaka bi minibuse atiyolar ite ite uzaga goturemezler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst