- Katılım
- 17 Haz 2012
- Mesajlar
- 3,797
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar. Nakit ihtiyacımdan dolayı satıyorum. Bu yüzden takas kabul etmiyorum. İyi alışverişler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2008-model-abs-li-yoshimura-egzozlu-bol-extrali-dl-650-v-strom-219825301/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2008-model-abs-li-yoshimura-egzozlu-bol-extrali-dl-650-v-strom-219825301/detay/