2008 honda ps 150 i hakkında acil yardım !!

Katılım
19 Nis 2013
Mesajlar
12
merhaba forumdaşlar

yakın bir arkadaşımın 2008 model 34000km.de honda ps 150i motosikletini almak üzereyim. fiyat olarak 4000 tl istiyor. sizce fiyat nasıl ??? birbiri ile alakası yok çok farklı tarzlar ama bir arkadaşımda da 2011 model 14000 km.de yamaha ybr 125 esd var oda fiyat olarak 3600tl istiyor. sizce hangisi daha mantıklı.. kafayı yemek üzereyim kurtarın beni bu dertten :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
yamahanın daha ucuz yenı kasasını bulursan al derım satarken daha cabuk satarsın scooter keyıflıdır ama vıteslıyı aradıgın zaman olur ps150 kullanmadım fakat ybr al derım
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
honda ps150i satan arkadaşınla şöyle bir anlaşma yap.

sana 2 gün süre tanısın sen o süre zarfında en az 200km yap sonra yağ çubuğunda yağ varmı bir bak. eğer yağ seviyesi değişmemişse pazarlık etmeden alabilirsin..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
dostum ben 3 senedir bu motoru kullanmaktayım .2011 model 2010 da trafiğe çıkışı var ve bizim motorun yenisi plaka filan herşey dahi 8750 yani vespa parasında
benim koyduğum ilanda 7000 binlira değer biçmişim sen 4 bine buluyorsan öpte başına koy.bunun değeri ybr 2014 modelle bile bir değil ki
ybr yenisi ne kadar 4500 tl hadi herşeyi ekle 5000 bin tl arada ciddi fark var
sen motoru alırken masrafına dökülüp dökülmeyeceğine bakıcaksın hangisi sana mantıklı gelir bilemem ama 4 bin iyi fiyat
bu motorun artı eksilerinede bizim topic e gelirsen geçmiş yazılarda görebilirsin
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
dostum ben 3 senedir bu motoru kullanmaktayım .2011 model 2010 da trafiğe çıkışı var ve bizim motorun yenisi plaka filan herşey dahi 8750 yani vespa parasında
benim koyduğum ilanda 7000 binlira değer biçmişim sen 4 bine buluyorsan öpte başına koy.bunun değeri ybr 2014 modelle bile bir değil ki
ybr yenisi ne kadar 4500 tl hadi herşeyi ekle 5000 bin tl arada ciddi fark var
sen motoru alırken masrafına dökülüp dökülmeyeceğine bakıcaksın hangisi sana mantıklı gelir bilemem ama 4 bin iyi fiyat
bu motorun artı eksilerinede bizim topic e gelirsen geçmiş yazılarda görebilirsin

dostum seni severim eski üyesin, tırı vırı adam değilsin öyle olsan cevap da yazmam zaten ama içimden geldi yorum yapıyorum. hiç vespa lx150i 3v bindin mi? inan kendin bile aradaki farkı her açıdan hissedince yuh dersin. honda ps150i ilk çıktığında 5900tl idi. :) bunlar hep cbf150 nin yüzünden. cbf150 gibi makinayı o fiyata veriyorlar, bence ps150i her türlü suyu kaldırır mantığı ..:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst