2008 HONDA CB600F HORNET - Bu da benden olsun

Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı olsun.:cat:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Özellikle ilk fotoğraf çok iyi. Motor zaten kendini belli ediyor Veya kısaca o bir hornet
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Hayırlı olsun güle güle kullanın güzel bir naked

bu arada kaça aldınız bende bayadır 4 silindir makinaları araştırıyorum aklımda olsun
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
176
Çok teşekkürler. Allah herkesin gönlüne göre kazasız belasız bineceği makinalar nasip etsin.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Eşşşoooleşşek arısı :) Bence bu motora şöyle veya şöyle birşeyler çok güzel gider. Güle güle kazasız belasız keyfini sürmeniz dileğiyle diyelim.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Hayırlı olsun,güle güle kullanın.Bendede ağabeyi var :).Gaz açarken dikkat.


1UZnW.jpg
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
2
Siyah renkte ari mi olur arkadasim :) aksam ben sana benim motorun fotolarini atayimda essekarisi gor :))
Hayirli olsun allah kaza bela vermesin... bende yeni aldim saten motorumu...
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
İLk link yeni kasa hornet için( 2011 ve üstü)
İkincisi arkadaşın motora uyar( 2007-10)
Bende de 2011 siyah var...........:cat:
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
2
Dostum son mesajin banami bilmiyorum ama hic birsey anlayamadim mesajdan kusura bakma :)
Biraz daha acarmisin solemek istedigini...
Motorun rengi ile alakali bir hatirlatma yapayim... bu motorun lansman rengi bal rengidir. O yuzden essek arisi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst