2007mi yoksa 2009mu

Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
1
arkadaşlar mondial 150zc alıcamda 2007 ile 2009 arasında çok büyük bir fark varmı onu merak ediyorum.Siz hangisini öneririsniiz.Tabiki 2007nin fiyatları uygun.Ama biraz zorlarsam 2009 alabilirim.Sizce zorlayıp 2009 almalımıyım.:silent:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
mondial alacağına,git 2000 model bir honda veya bir ybr al bence.
mondi, parçacı ve servis seni gerdi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst