2007 ve üzeri 600 cc

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
evet arkadaşlar şu an kullanmış oldugum 2005 model zx6r ı satıyorum.

aklımdaki modeller öncelikle 2007 ve üzeri 600 cc ss almak.

mevcut motosikletimden çok memnunum. çokta severek biniyorum fakat kaşıntı başladı. hem model yükselteyim diyorum hemde farklılık amaçlı üzerine çok fazla para koymadan degiştirmek istiyorum.

motosikletimi sattıktan sonra ayırabilecegim maksimum bütçe 20 bin lira olacaktır.

tecrübeli arkadaşların fikirlerini almak isterim.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
O fiyat aralığına Aynı güçde nakedlere yönelebilirsian bence Z750R gibi Fz800 gibi İllaki ss olacak dersen o ayrı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst