2007 R1 Gerçekten Yollara Çıktı

Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
arkadaşım büyük sabırsızlıkla beklediği motoruna kavuştu onun mutluluğunu burada sizinle paylaşmak istiyorum
Resimleri
kutusundan biz çıkardık
dsc02107cl1.jpg

dsc02108yr8.jpg

dsc02109pk2.jpg

dsc02119gw3.jpg

dsc02125ej0.jpg

dsc02133lu5.jpg


BU videosu
[YT]4CNzLyIlDgU[/YT]
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
aman aman kazasız belasız sürüşler, hayırlı olsun... aman ilk harekette bile kask lazım :)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Aman yarabbim güzelliğe bakarmısınız. Maşallah maşallah. Hayırlı olsun...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
abi devamı yokmu bu videonun doyamadımda :) :):cherry: süper bir alet yaa:queen: :queen: güle güle binsin arkadaşın.Umarım dikkatli biner çok hızlı bir alete benziyor :(
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Kız gibi motor valla :) Yanıyor makina, kazasız belasız günlerde kullanır arkadaşın inşallah. Hayırlı olsun :cat: Bu arada jantlar kendinden şeritli geliyor heralde, sürücüyü bi külfetten kurtarmış yamaha.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
gerçekten bende doyamadım allah kaza bela vermesin gerçekten çok güsel gözlerindende anlaşılıo mutluluun saten
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
makina harbi yanıyor.:) arkadaşın kazasız belasız biner inş. hayırlı olsun...

söylemeden yapamayacagım; daha selesine ilk defa oturduğu bir motorun test sürüşünü yaparken kask dahi takmaması beni bayaa endişelendirdi.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güzel makina...made in japan ne kadarda huzur veriyor insana...Maslak Süleyman Motora benim ybr geldiğinde made in chına yazınca ne üzülmüştüm kasada...:mrgreen:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
allah razı olsun arkadaşlar arkadaşım adına teşekkür ederim bu motor 4. motoru [race olarak (900rr - ZX636 - ZX10r)]
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
hayırlı olsun :rendeer: süper bir makina darısı başımıza :p
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Allah kem gozlerden korusun nazarlardan saklasın ya cok guzel bı alet Ne buyuk mutluluk hele bıde boyle kutusundan cıakrmak ayrı bı zevktır yaw :) Neyse kazasız belasız eskıtsın ıns.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Çok güzel makine, güzel olduğu kadar da tehlikeli. Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin, hayırlı olsun. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst