- Konu Yazar
- #1
Henüz ikinci günüm onun için çok detaylı bir anlatım değil sadece dikkatimi çeken konular:
Şunu söyleyip baştan aradan çıkaralım. Versys kesinlikle bir Enduro/Dual Sport değil. Ne olduğu da pek belli değil. Belki de bana onun için çok iyi uydu. Şu motor iyi ama şurası da şöyle olsaydı diyenlerin bakabileceği bir motor.
Öncelikle, parayı denkleştirip de bu motorun üzerine oturup bir tur atan kişi %90 satın alır. Ben ilk turumda motora bayıldım.
Hoşuma gidenler:
- Oturma şekli ve konumu mükemmel
- Motor yüksek, amortisörler iyi. Sürüş rahat oluyor.
- Koltuk rahat.
- Motorun ölçüleri (ayaklık, gidon, koltuk) boyuma çok uygun. Bacak boyu olarak da ayaklarım tam olarak yere basıyor. (1.80 civari)
- Uzun selektör ve digital saat var
- Boş vites (N) seçimi mükemmel. Dururken vites koluna dokunduğunuzda kendiliğinden seçen bir sistem var. Sorun çıkarabildiğini okudum ama henüz rastlamadım.
- Arka sinyaller lastik saplı. Civatalı olmadığı için kaza anında kırılmadan çıkıyor. (Önlere bakmama bir vesile olmamış. Şimdi farkediyorum)
- Egsoz çıkışı çok güzel tasarlanmış. Sağ altta minicik birşey. (Altta olması sudan geçemez demek oluyor)
- Ayarlanabilir minik rüzgarlık en yüksek ayarında 90km/s'e kadar çok işe yarıyor. Rüzgar akımı kaskın hemen üzerinden geçip gidiyor. (Boy farkeder)
- Sesi çok güzel. Özellikle düşük devirde "turbo tıslama"na benzeyen hoş bir sesi var.
- 2005-2006 Transalp fiyatından aşağıya 2007 model alabilirsiniz (ki alın).
- Dikkat çekecek bir vibrasyon yok.
- Aynalar araba aynası kadar gösteriyor neredeyse. (Tabi tam arkanızı değil)
Hoşuma gitmeyenler:
- digital saat sabit değil. odomotre/trip/saat şeklinde tuşla biri seçiliyor
- Lastikler tereyağı gibi, kıç atma ve virajlarda güvensizlik söz konusu. (Belki de düştüm diye öyle diyorum
)
- Ön fren çok ani kavrıyor. Alışmak gerekli.
Genel:
Motorun sürüşü çok keyifli. Sürekli bir torka sahipsiniz. Devir, vites pek farketmiyor. 6ıncı viteste 130la giderken, bir iki saniyede 170'e çıkacak kadar bol devir kalıyor.
630 sayfalık [url="http://www.filesend.net/download.php?f=98497f55dd4f008cbd1668d621e9a5a6.] 2007 Kawasaki KLE650 Versys Bakım Kitapçığı (Service/Shop Manual)'nı [/url] da indirebilirsiniz.
Bir de sağ profilden resim koyayım (Sol çizik
) Çok büyük değil ama resimde olduğundan daha küçük çıkıyor. Mağazaya gidince şaşırttı.
Özellikle merak edilen birşey varsa kendimce yorum yapmaya çalışırım.
Arkadaşlar, niyetiniz varsa bu motoru alın. Özellikle 650GS, Transalp, V-Strom konusunda kulaktan dolma bilgilere aldanmayın. Onlar da çok İyi motorlar ama mutlaka Versys'i deneyin.
oktay
Şunu söyleyip baştan aradan çıkaralım. Versys kesinlikle bir Enduro/Dual Sport değil. Ne olduğu da pek belli değil. Belki de bana onun için çok iyi uydu. Şu motor iyi ama şurası da şöyle olsaydı diyenlerin bakabileceği bir motor.
Öncelikle, parayı denkleştirip de bu motorun üzerine oturup bir tur atan kişi %90 satın alır. Ben ilk turumda motora bayıldım.
Hoşuma gidenler:
- Oturma şekli ve konumu mükemmel
- Motor yüksek, amortisörler iyi. Sürüş rahat oluyor.
- Koltuk rahat.
- Motorun ölçüleri (ayaklık, gidon, koltuk) boyuma çok uygun. Bacak boyu olarak da ayaklarım tam olarak yere basıyor. (1.80 civari)
- Uzun selektör ve digital saat var
- Boş vites (N) seçimi mükemmel. Dururken vites koluna dokunduğunuzda kendiliğinden seçen bir sistem var. Sorun çıkarabildiğini okudum ama henüz rastlamadım.
- Arka sinyaller lastik saplı. Civatalı olmadığı için kaza anında kırılmadan çıkıyor. (Önlere bakmama bir vesile olmamış. Şimdi farkediyorum)
- Egsoz çıkışı çok güzel tasarlanmış. Sağ altta minicik birşey. (Altta olması sudan geçemez demek oluyor)
- Ayarlanabilir minik rüzgarlık en yüksek ayarında 90km/s'e kadar çok işe yarıyor. Rüzgar akımı kaskın hemen üzerinden geçip gidiyor. (Boy farkeder)
- Sesi çok güzel. Özellikle düşük devirde "turbo tıslama"na benzeyen hoş bir sesi var.
- 2005-2006 Transalp fiyatından aşağıya 2007 model alabilirsiniz (ki alın).
- Dikkat çekecek bir vibrasyon yok.
- Aynalar araba aynası kadar gösteriyor neredeyse. (Tabi tam arkanızı değil)
Hoşuma gitmeyenler:
- digital saat sabit değil. odomotre/trip/saat şeklinde tuşla biri seçiliyor
- Lastikler tereyağı gibi, kıç atma ve virajlarda güvensizlik söz konusu. (Belki de düştüm diye öyle diyorum
- Ön fren çok ani kavrıyor. Alışmak gerekli.
Genel:
Motorun sürüşü çok keyifli. Sürekli bir torka sahipsiniz. Devir, vites pek farketmiyor. 6ıncı viteste 130la giderken, bir iki saniyede 170'e çıkacak kadar bol devir kalıyor.
630 sayfalık [url="http://www.filesend.net/download.php?f=98497f55dd4f008cbd1668d621e9a5a6.] 2007 Kawasaki KLE650 Versys Bakım Kitapçığı (Service/Shop Manual)'nı [/url] da indirebilirsiniz.
Bir de sağ profilden resim koyayım (Sol çizik
Özellikle merak edilen birşey varsa kendimce yorum yapmaya çalışırım.
Arkadaşlar, niyetiniz varsa bu motoru alın. Özellikle 650GS, Transalp, V-Strom konusunda kulaktan dolma bilgilere aldanmayın. Onlar da çok İyi motorlar ama mutlaka Versys'i deneyin.
oktay
Son düzenleme: